Quote from Guest on 14 June 2008, 15:22En del diskussioner växer sig riktigt långa och då tar det tid att ladda för många. Från och med nu delas riktigt långa diskussioner (50 eller fler inlägg) upp i sidor.
Man kan hoppa mellan sidorna precis i början av diskussionerna samt i slutet av dem.
En del diskussioner växer sig riktigt långa och då tar det tid att ladda för många. Från och med nu delas riktigt långa diskussioner (50 eller fler inlägg) upp i sidor.
Man kan hoppa mellan sidorna precis i början av diskussionerna samt i slutet av dem.
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 15:32Super:D
Super:D
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 15:43Kanonbra! 🙂
Kanonbra! 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 14 June 2008, 16:36Jag skrev precic ett inlägg i en jättelång tråd och kom tillbaka till första sidan för den tråden, klickade på länken hoppa till första olästa inlägg (överst) och inget hände...
Jätte mycket bra jobb du har gjort Olle! Du är fantastisk!
Jag skrev precic ett inlägg i en jättelång tråd och kom tillbaka till första sidan för den tråden, klickade på länken hoppa till första olästa inlägg (överst) och inget hände...
Jätte mycket bra jobb du har gjort Olle! Du är fantastisk!
Quote from Mikael Deling on 25 June 2008, 09:09Hej,
bra med uppdelning! Dock: det fungerar inte riktigt som förväntat när man har olästa inlägg långt ner i en tråd. Ankaret i "hoppa till första olästa" länkar till samma sida (sid 1) i stället för att länka till den sida som det första olästa inlägget
Hej,
bra med uppdelning! Dock: det fungerar inte riktigt som förväntat när man har olästa inlägg långt ner i en tråd. Ankaret i "hoppa till första olästa" länkar till samma sida (sid 1) i stället för att länka till den sida som det första olästa inlägget
Quote from Jan Lundquist on 25 June 2008, 11:04Olle är inte intresserad av möjligheten att direkt komma till olästa inlägget. Jag har önskat det sedan jag reggade mig här för drygt två år sedan.
Jag tolkar det iaf som ointresse eftersom han aldrig svarar.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?T
Olle är inte intresserad av möjligheten att direkt komma till olästa inlägget. Jag har önskat det sedan jag reggade mig här för drygt två år sedan.
Jag tolkar det iaf som ointresse eftersom han aldrig svarar.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 11:15För mig hade det suttit fint om det fanns en RSS-feed på varje grupp. Det skulle underlätta läsningen av nya inlägg enormt. Har kikat runt och försökt hitta funktionen men utan resultat.
För mig hade det suttit fint om det fanns en RSS-feed på varje grupp. Det skulle underlätta läsningen av nya inlägg enormt. Har kikat runt och försökt hitta funktionen men utan resultat.
Quote from j sollerman on 25 June 2008, 12:51lite störande när ens efter inlägg kommer som oläst inlägg om man skriver åp sidan två i en lång diskution
lite störande när ens efter inlägg kommer som oläst inlägg om man skriver åp sidan två i en lång diskution
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 19:43Stina, jag förstår inte, den funktionen finns väl redan? Det är ju bara att klicka på "hoppa direkt till första olästa inlägget"? Eller missförstår jag vad du menar?
Stina, jag förstår inte, den funktionen finns väl redan? Det är ju bara att klicka på "hoppa direkt till första olästa inlägget"? Eller missförstår jag vad du menar?
Quote from Elias Engqvist on 25 June 2008, 19:58Fredrika: Efter att du har läst mitt inlägg här och nu så måste du först klicka på "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg. (Du har x olästa inlägg.)" - då kommer du högst upp i en tråd. Sen måste du klicka på "Hoppa till första olästa inlägget
Fredrika: Efter att du har läst mitt inlägg här och nu så måste du först klicka på "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg. (Du har x olästa inlägg.)" - då kommer du högst upp i en tråd. Sen måste du klicka på "Hoppa till första olästa inlägget