Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 20:02Aha, ni vill alltså slippa steget att behöva gå via hoppa-länken. Det är förstås en poäng. Tja... själv tycker jag det är ganska bra som det är, för jag tvingas ofta av tidsbrist avmarkera massor av diskussioner som lästa, bara för att sedan när jag har t
Aha, ni vill alltså slippa steget att behöva gå via hoppa-länken. Det är förstås en poäng. Tja... själv tycker jag det är ganska bra som det är, för jag tvingas ofta av tidsbrist avmarkera massor av diskussioner som lästa, bara för att sedan när jag har t
Quote from Fredrik Närenfors on 25 June 2008, 21:15Det finns en bra anledning för varför man ska hamna på första inlägget i en diskussion och det är att man då kan rekapitulera snabbt vad tråden handlar om innan man huvudstupa ger sig in i ordväxling med de senaste inläggen.
Inte för att det verkar hjälpa
Det finns en bra anledning för varför man ska hamna på första inlägget i en diskussion och det är att man då kan rekapitulera snabbt vad tråden handlar om innan man huvudstupa ger sig in i ordväxling med de senaste inläggen.
Inte för att det verkar hjälpa
Quote from Elias Engqvist on 25 June 2008, 21:25Annars kan jag rekommendera Safari webläsare - snabb som sa*an
Annars kan jag rekommendera Safari webläsare - snabb som sa*an
Quote from ellen olsson on 25 June 2008, 21:33Har du kompilerat om den så den funkar på Linux och Solaris? 😉
Har du kompilerat om den så den funkar på Linux och Solaris? 😉
Quote from Elias Engqvist on 25 June 2008, 21:38Vet inte om den är kompilerbar på unix eller om dom släppt källkoden...jag använder faktiskt windoze till vardags
Edit: Förresten är ju Apple = Unix nuförtiden så det borde ju funka - OM man har källkoden...
Vet inte om den är kompilerbar på unix eller om dom släppt källkoden...jag använder faktiskt windoze till vardags
Edit: Förresten är ju Apple = Unix nuförtiden så det borde ju funka - OM man har källkoden...
Quote from Jan Lundquist on 25 June 2008, 22:09Som sagt Fredrika, man kommer vidare till nästa diskussion med olästa inlägg. Därifrån måste man sedan klicka vidare till inlägget jag faktiskt vill läsa om det inte är en helt ny diskussion.
Som sagt Fredrika, man kommer vidare till nästa diskussion med olästa inlägg. Därifrån måste man sedan klicka vidare till inlägget jag faktiskt vill läsa om det inte är en helt ny diskussion.
Quote from ellen olsson on 25 June 2008, 22:48> Edit: Förresten är ju Apple = Unix nuförtiden så det borde ju funka - OM man har källkoden...
Jag vet vilka som har den men jag tror inte att det hjälper även om man får den. Jag skulle tippa att man behöver kompilera upp några speciella "libbar" från
> Edit: Förresten är ju Apple = Unix nuförtiden så det borde ju funka - OM man har källkoden...
Jag vet vilka som har den men jag tror inte att det hjälper även om man får den. Jag skulle tippa att man behöver kompilera upp några speciella "libbar" från
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 07:31Fast... för mig innebär det inte en extra nedladdning, min läsare (Firefox på mac) hoppar bara ner direkt utan att ladda om. Så det blir inte så blodigt. Annars förstår jag verkligen att ni blir irriterade!!
Fast... för mig innebär det inte en extra nedladdning, min läsare (Firefox på mac) hoppar bara ner direkt utan att ladda om. Så det blir inte så blodigt. Annars förstår jag verkligen att ni blir irriterade!!
Quote from Elias Engqvist on 26 June 2008, 07:58Fredrika, det är klickfingret som slits ut!
Fredrika, det är klickfingret som slits ut!