Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Aha, ni vill alltså slippa steget att behöva gå via hoppa-länken. Det är förstås en poäng. Tja... själv tycker jag det är ganska bra som det är, för jag tvingas ofta av tidsbrist avmarkera massor av diskussioner som lästa, bara för att sedan när jag har t

Det finns en bra anledning för varför man ska hamna på första inlägget i en diskussion och det är att man då kan rekapitulera snabbt vad tråden handlar om innan man huvudstupa ger sig in i ordväxling med de senaste inläggen.
Inte för att det verkar hjälpa

Annars kan jag rekommendera Safari webläsare - snabb som sa*an

Har du kompilerat om den så den funkar på Linux och Solaris? 😉

Vet inte om den är kompilerbar på unix eller om dom släppt källkoden...jag använder faktiskt windoze till vardags

Edit: Förresten är ju Apple = Unix nuförtiden så det borde ju funka - OM man har källkoden...

Som sagt Fredrika, man kommer vidare till nästa diskussion med olästa inlägg. Därifrån måste man sedan klicka vidare till inlägget jag faktiskt vill läsa om det inte är en helt ny diskussion.

> Edit: Förresten är ju Apple = Unix nuförtiden så det borde ju funka - OM man har källkoden...

Jag vet vilka som har den men jag tror inte att det hjälper även om man får den. Jag skulle tippa att man behöver kompilera upp några speciella "libbar" från

Safari bygger på Webkit som finns här

Home

Fast... för mig innebär det inte en extra nedladdning, min läsare (Firefox på mac) hoppar bara ner direkt utan att ladda om. Så det blir inte så blodigt. Annars förstår jag verkligen att ni blir irriterade!!

Fredrika, det är klickfingret som slits ut!