Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 12:40Man skulle ju kunna ha första-inlägget synligt på alla sidor, eller kanske t.o.m precis före de olästa inläggen, markerad på något sätt, t.ex. grå. Det kanske t.o.m kan få diskussioner att hålla sig mer till ämnet, vilket kan vara både bra och dåligt 😀
Man skulle ju kunna ha första-inlägget synligt på alla sidor, eller kanske t.o.m precis före de olästa inläggen, markerad på något sätt, t.ex. grå. Det kanske t.o.m kan få diskussioner att hålla sig mer till ämnet, vilket kan vara både bra och dåligt 😀
Quote from j sollerman on 26 June 2008, 12:47tycker fortfarande de är väldigt störande att när jag skriver något i en lång diskution så blir de som en oläst tråd.
tycker fortfarande de är väldigt störande att när jag skriver något i en lång diskution så blir de som en oläst tråd.
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 14:08Jag sitter fn med superseg uppkoppling dator och då är det väldigt irriterande att studsa tillbaka till första sidan när jag gjort ett inlägg (förhoppningsvis vet jag redan vad tråden handlade om 😉 _) och behöva klicka över till den sista sidan för att k
Jag sitter fn med superseg uppkoppling dator och då är det väldigt irriterande att studsa tillbaka till första sidan när jag gjort ett inlägg (förhoppningsvis vet jag redan vad tråden handlade om 😉 _) och behöva klicka över till den sista sidan för att k
Quote from Bjarne Lewin on 26 June 2008, 15:06Jag håller med Henrik D! En sådan lösning borde inte vara omöjlig!
Jag håller med Henrik D! En sådan lösning borde inte vara omöjlig!