Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 15:35Duger det inte att sätta reflextejp på ramen eller liknande? Eller måste det sitta på ekrarna?
Duger det inte att sätta reflextejp på ramen eller liknande? Eller måste det sitta på ekrarna?
Quote from Jonas Täng on 24 June 2008, 15:36Bra poäng! Har du sett orange reflextejp nånstans?
Bra poäng! Har du sett orange reflextejp nånstans?
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 15:36Varför har du ekerreflexer? Det går bra med reflexer på sidan av ramen.
Varför har du ekerreflexer? Det går bra med reflexer på sidan av ramen.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 15:38Biltema har:
http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=78868
Biltema har:
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 15:40Ringklocka är klart överlägset enbart rösten. Skriker man på folk som går som yra höns fortsätter de oftast att göra det, om de inte bemödar sig med att titta bakåt. Klinget från en ringklocka får samma människor att reagera och i de flesta fall flytta si
Ringklocka är klart överlägset enbart rösten. Skriker man på folk som går som yra höns fortsätter de oftast att göra det, om de inte bemödar sig med att titta bakåt. Klinget från en ringklocka får samma människor att reagera och i de flesta fall flytta si
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 15:49Jag tycker att ljudet från ringklockan alltför ofta utlöser någon slags okontrollerad zickzack-rörelse hos fotgängaren vilket försvårar omkörning.
Jag tycker att ljudet från ringklockan alltför ofta utlöser någon slags okontrollerad zickzack-rörelse hos fotgängaren vilket försvårar omkörning.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 15:51Det bästa är de som är inpluggade med MP3världen och vet inget om omgivningen.
Det bästa är de som är inpluggade med MP3världen och vet inget om omgivningen.
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 15:54Kanske läge att komplettera ringklockan med en påse chockgranater?
Kanske läge att komplettera ringklockan med en påse chockgranater?
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 15:58Bättre med axelskydd inför tacklingarna.
Bättre med axelskydd inför tacklingarna.
Quote from Jonas Täng on 24 June 2008, 16:09David jag har ju inga ekerreflexer. De har blåst av.
Håkan, jag noterar på handlalistan inför nästa tur till Biltema. Tack!
Yra höns --> Här i småstaden flyttar sig inte folk det första de gör när de hör en plingklocka. De vänder sig om för att se om det
David jag har ju inga ekerreflexer. De har blåst av.
Håkan, jag noterar på handlalistan inför nästa tur till Biltema. Tack!
Yra höns --> Här i småstaden flyttar sig inte folk det första de gör när de hör en plingklocka. De vänder sig om för att se om det