Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 20:53jag cyklar varje dag från hässelby -stockholm-hässelby 51km det blir en del plingande
jag cyklar varje dag från hässelby -stockholm-hässelby 51km det blir en del plingande
Quote from Jonas Täng on 24 June 2008, 21:45Jaa eftersom mina ekerreflexer har varit vänliga nog att ramla av obemärkt så har jag ju egentligen inte haft några problem med dem. Men eftersom jag blivit av med flera så fungerar uppenbarligen inte den lösningen på min cykel.
Av mina dryga sex mil ja
Jaa eftersom mina ekerreflexer har varit vänliga nog att ramla av obemärkt så har jag ju egentligen inte haft några problem med dem. Men eftersom jag blivit av med flera så fungerar uppenbarligen inte den lösningen på min cykel.
Av mina dryga sex mil ja
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 22:26Var i cykelaffären idag och fick en ringklocka som ser ut som en nyckelpiga på köpet så nu funderar jag på att sätta den på racern. Den öppnar upp vingarna också när man plingar... =)
Var i cykelaffären idag och fick en ringklocka som ser ut som en nyckelpiga på köpet så nu funderar jag på att sätta den på racern. Den öppnar upp vingarna också när man plingar... =)
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 22:29Sådan har jag redan..
Sådan har jag redan..
Quote from Bengt Askerfelt on 24 June 2008, 23:01markus, den lät väldigt cool! 😀
Jag föredrar ringklockor. I förrgår ropade nån *hallå, hallåååå!* på mig så jag trodde det var någon jag kände men det var bara en bred mopedist som ville markera sin framfart.
Ni som ropar, vad ropar ni?
markus, den lät väldigt cool! 😀
Jag föredrar ringklockor. I förrgår ropade nån *hallå, hallåååå!* på mig så jag trodde det var någon jag kände men det var bara en bred mopedist som ville markera sin framfart.
Ni som ropar, vad ropar ni?
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 23:03Det beror på..................
Det beror på..................
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 23:14Snygg häck! brukar jag ropa.
Snygg häck! brukar jag ropa.
Quote from Lena O on 24 June 2008, 23:48Jag brukar ropa "ARRGGHHHHHHH" jättehögt
Jag brukar ropa "ARRGGHHHHHHH" jättehögt
Quote from Funbeat user on 24 June 2008, 23:50Det gör jag efteråt, när jag nästan kört på dem
Det gör jag efteråt, när jag nästan kört på dem
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 07:34Jag saktar in och klämmer fram ett vänligt "Plingeling!". Inte sällan får jag ett leende tillbaka.
Jag saktar in och klämmer fram ett vänligt "Plingeling!". Inte sällan får jag ett leende tillbaka.