Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 10:26Jag tycker rassel låter som när något är fel. När växlarna klunkar i snyggt och prydligt ska det fasen inte behöva rassla så värst mycket. 🙂
Jag tycker rassel låter som när något är fel. När växlarna klunkar i snyggt och prydligt ska det fasen inte behöva rassla så värst mycket. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 10:28Skönt att Campa har ett riktigt "Klonk" när man växlar så man kan höra det ifall man inte känner det.
Skönt att Campa har ett riktigt "Klonk" när man växlar så man kan höra det ifall man inte känner det.
Quote from j sollerman on 25 June 2008, 10:42tur att man har shimaNO
tur att man har shimaNO
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 10:58Shimano har bra grejer.
Shimano har bra grejer.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 11:28Kombinerad pulsklocka, cykeldator och ringklocka med kollisionsvarnare! Tror vi har en framtida produkt här! Gärna med reflexer på?
Mer cykelprylar åt folket.
Kombinerad pulsklocka, cykeldator och ringklocka med kollisionsvarnare! Tror vi har en framtida produkt här! Gärna med reflexer på?
Mer cykelprylar åt folket.
Quote from Jan Lundquist on 25 June 2008, 11:39Sånt finns ju redan och heter Radar 🙂
Sånt finns ju redan och heter Radar 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 12:50Tror inte man får spreja (preja) folk med bekämpningsmedel? 😉
Tror inte man får spreja (preja) folk med bekämpningsmedel? 😉
Quote from Anders Wallerstedt on 25 June 2008, 12:53Det är nog en apparat som tar emot signalvågor.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Radar
Det är nog en apparat som tar emot signalvågor.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Radar
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 13:26Säker???
---
Men jag har inte hört att de satt in pulsmätare och signalhorn än? 😉
Nästa grej på Flight Recordern, pulsdata för piloterna?
ska nog ut och springa istället ...
Säker???
---
Men jag har inte hört att de satt in pulsmätare och signalhorn än? 😉
Nästa grej på Flight Recordern, pulsdata för piloterna?
ska nog ut och springa istället ...
Quote from Christian Wahlberg on 25 June 2008, 13:33Har heller inte sett nån med fäste till cykelstyre.
Har heller inte sett nån med fäste till cykelstyre.