Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 15:18Gaffatape fungerar.
Gaffatape fungerar.
Quote from Funbeat user on 25 June 2008, 19:54Gnägga som en häst kanske får folk att flytta på sig?
Gnägga som en häst kanske får folk att flytta på sig?
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 13:39Japp Champa...ett skönt klonk...inget rassel.....Shimano är för MTB....
Prova at släppa av en brakare....
Japp Champa...ett skönt klonk...inget rassel.....Shimano är för MTB....
Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 13:39Japp Champa...ett skönt klonk...inget rassel.....Shimano är för MTB....
Japp Champa...ett skönt klonk...inget rassel.....Shimano är för MTB....
Quote from mårten jansson on 26 June 2008, 18:11En ringklocka som låter som skrikande bromsar kanske?
En ringklocka som låter som skrikande bromsar kanske?
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 14:04Klockrent förslag Denize! För jag har alltid upplevt skrikande bromsar som bästa
sättet att får fri cykelbana. Och med ditt förslag slipper man t.o.m sakta in! 🙂Annars, ang. radar. Man kanske kunde kombinera skrik-klockan med en sonar,
dvs ta emot eko
Klockrent förslag Denize! För jag har alltid upplevt skrikande bromsar som bästa
sättet att får fri cykelbana. Och med ditt förslag slipper man t.o.m sakta in! 🙂
Annars, ang. radar. Man kanske kunde kombinera skrik-klockan med en sonar,
dvs ta emot eko
Quote from Elias Engqvist on 29 June 2008, 23:15"Champa" - som i Champagne?
"Champa" - som i Champagne?
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 15:57Vad är straffet för att cykla utan ringklocka?
Jag har en på min traktor och den används flitigt framförallt på S:t Eriksgatan i Stockholm.
Vad är straffet för att cykla utan ringklocka?
Jag har en på min traktor och den används flitigt framförallt på S:t Eriksgatan i Stockholm.
Quote from Camilla Höög on 4 July 2008, 16:56500 kr verkar det vara. Trodde det var 300 kr, men hittar inget som bekräftar det.
500 kr verkar det vara. Trodde det var 300 kr, men hittar inget som bekräftar det.
Quote from Funbeat user on 5 July 2008, 00:18Vad händer om man cyklar ifrån? Någon som provat? 😀
Vad händer om man cyklar ifrån? Någon som provat? 😀