Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 08:33jag har testat:
undvika fiber
undvika vätska
undvika laktosprodukterutan vidare effekt. men det kan säkert hjälpa många
jag har testat:
undvika fiber
undvika vätska
undvika laktosprodukter
utan vidare effekt. men det kan säkert hjälpa många
Quote from Håkan Öhling on 16 November 2009, 10:23Jag lärde mig för länge sen att det kan vara vätskebrist. Sen dess dricker jag en halvliter före varje långpass och det funkar oftast bra.
Jag lärde mig för länge sen att det kan vara vätskebrist. Sen dess dricker jag en halvliter före varje långpass och det funkar oftast bra.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:19Hejsan
En liten varning!!! Vi som är lactosintoleranta ska inte ta Imodium= innehåller lactos. Hur det är med de andra??? 😉
//Anna
Hejsan
En liten varning!!! Vi som är lactosintoleranta ska inte ta Imodium= innehåller lactos. Hur det är med de andra??? 😉
//Anna
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:39Tack för varningen, kunde blivit en käck liten surpris...
Tack för varningen, kunde blivit en käck liten surpris...
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:50Min mage fungerar kanon så länge jag inte äter för mycket kohydrater som pasta och gröt mm. Trode jag var laktosintollerant men det var för mycke kolisar i "Gunde" kosten ;), jag äter mera fett och mindre kolhydrater och absolut inga 3 dagars kohydratslad
Min mage fungerar kanon så länge jag inte äter för mycket kohydrater som pasta och gröt mm. Trode jag var laktosintollerant men det var för mycke kolisar i "Gunde" kosten ;), jag äter mera fett och mindre kolhydrater och absolut inga 3 dagars kohydratslad
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 15:51imodium plus tror jag inte innehåller de
imodium plus tror jag inte innehåller de
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 16:58Imodium plus innehåller:
loperamidhydroklorid 2 mg och simetikon motsvarande 125 mg dimetikon
samt följande hjälpämnen:
Vattenfritt kalciumvätefosfat
Mikrokristallin cellulosa
Acesulfamkalium
Syntetisk vaniljsmak (innehållande propylenglykol, maltodext
Imodium plus innehåller:
loperamidhydroklorid 2 mg och simetikon motsvarande 125 mg dimetikon
samt följande hjälpämnen:
Vattenfritt kalciumvätefosfat
Mikrokristallin cellulosa
Acesulfamkalium
Syntetisk vaniljsmak (innehållande propylenglykol, maltodext
Quote from ellen olsson on 20 November 2009, 17:00> Syntetisk vaniljsmak (innehållande propylenglykol, maltodextrin och bensylakohol)
Vad f-n ska det vara bra för?
> Syntetisk vaniljsmak (innehållande propylenglykol, maltodextrin och bensylakohol)
Vad f-n ska det vara bra för?
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 17:17Stearínsyra låter tt.
Går det inte att använda ett Liljeholmens (k)anal?
Stearínsyra låter tt.
Går det inte att använda ett Liljeholmens (k)anal?