Quote from Guest on 8 June 2011, 12:50jag funderade ett tag på om jag skulle lägga det här i tråden "dråpligt och kul i trafiken" men han får en egen tråd. Jag gillar hans jämförelse mellan de som cyklar j ä t t e fort och att köra räcerbil...
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/bil/art
jag funderade ett tag på om jag skulle lägga det här i tråden "dråpligt och kul i trafiken" men han får en egen tråd. Jag gillar hans jämförelse mellan de som cyklar j ä t t e fort och att köra räcerbil...
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:00Han cyklade så sakta att han höll på att göra en SPD-vurpa utan SPD:er. Det såg jvlit vingligt ut.
Han cyklade så sakta att han höll på att göra en SPD-vurpa utan SPD:er. Det såg jvlit vingligt ut.
Quote from Rasmus Olsson on 8 June 2011, 13:01Vilken mupp!
Om en cyklist kör i 20-25 km7h på en 50-väg blir det ett jävla liv. Kör en bil i 40-50 på samma väg så är det ingen som reagerar.
Vilken mupp!
Om en cyklist kör i 20-25 km7h på en 50-väg blir det ett jävla liv. Kör en bil i 40-50 på samma väg så är det ingen som reagerar.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:04Alla bilister visade hänsyn juuu 😉
Alla bilister visade hänsyn juuu 😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:08Såg ut att vara mitt på dagen också, ger inte en särskilt verklig vy av hur det lär se ut i rusningstrafik
Såg ut att vara mitt på dagen också, ger inte en särskilt verklig vy av hur det lär se ut i rusningstrafik
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:11"chatta med Aftonbladets trafiksnille Robert Collin"
Trafiksnille? Han gillar bilar och dubbdäck.
Det är väl det enda, eller har jag missat något?
"chatta med Aftonbladets trafiksnille Robert Collin"
Trafiksnille? Han gillar bilar och dubbdäck.
Det är väl det enda, eller har jag missat något?
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:12Han tyckte inte det var så farligt att "en eller annan budbil" hade lite för bråttom. Räcker väl med en för att en cyklist ska skadas...
Han tyckte inte det var så farligt att "en eller annan budbil" hade lite för bråttom. Räcker väl med en för att en cyklist ska skadas...
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:13Han gillar Volvo också.
Han gillar Volvo också.
Quote from Rasmus Olsson on 8 June 2011, 13:27Ingen koll bakåt, blir överraskad när han blir omkörd. Snackar i telefon när han cyklar. Han är ju fan en trafikfara! Kör han lika illla när han kör bil, borde körkortet dras in.
Ingen koll bakåt, blir överraskad när han blir omkörd. Snackar i telefon när han cyklar. Han är ju fan en trafikfara! Kör han lika illla när han kör bil, borde körkortet dras in.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:33Jag förstår om bilarna var försiktiga för han vinglade ju i knappt styrfart. Enligt min erfarenhet visar bilarna sämre hänsyn ju säkrare man ser ut på cykeln.
Jag förstår om bilarna var försiktiga för han vinglade ju i knappt styrfart. Enligt min erfarenhet visar bilarna sämre hänsyn ju säkrare man ser ut på cykeln.