Quote from Guest on 12 October 2009, 16:32http://www.stockholmrogaining.se/
Nån mer än jag som tycker det här verkar intressant? Förra året föll det på att "jag har inte råd med en pannlampa" 🙂
Är det nån mer som orkar springa 6h i mitt sköldpaddstempo som vill prova på?
http://www.stockholmrogaining.se/
Nån mer än jag som tycker det här verkar intressant? Förra året föll det på att "jag har inte råd med en pannlampa" 🙂
Är det nån mer som orkar springa 6h i mitt sköldpaddstempo som vill prova på?
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 16:42Det verkar ju hur skoj som helst, dessvärre tror jag att ditt sköldpaddstempo är ungefär tre gånger så snabbt som mitt så mig vill du inte ha i ditt lag. 😀
Det verkar ju hur skoj som helst, dessvärre tror jag att ditt sköldpaddstempo är ungefär tre gånger så snabbt som mitt så mig vill du inte ha i ditt lag. 😀
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 16:57SÅG du ens min tid på SUM? Folk har frågat om jag tog lunch i Tyresö C 🙁
Klart du kan vara med. I värsta fall yxar vi till en akkja och drar runt dej på den.
Några fler "frivilliga"? Gullfot hostade nåt förra året 😉
SÅG du ens min tid på SUM? Folk har frågat om jag tog lunch i Tyresö C 🙁
Klart du kan vara med. I värsta fall yxar vi till en akkja och drar runt dej på den.
Några fler "frivilliga"? Gullfot hostade nåt förra året 😉
Quote from Therese Linner on 12 October 2009, 17:12Peter, jag och min kompis Anna E tänker Rogaina. Du är välkommen att hänga med oss så kan vi köra ett funbeatlag. Vad sägs? (Och säg inget om snigeltempo... (#)
Peter, jag och min kompis Anna E tänker Rogaina. Du är välkommen att hänga med oss så kan vi köra ett funbeatlag. Vad sägs? (Och säg inget om snigeltempo... (#)
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 18:12Marcus o jag tänkte också vara med i år 🙂
Har aldrig prövat sånt. Det kommer blir hur kul som helst!
Marcus o jag tänkte också vara med i år 🙂
Har aldrig prövat sånt. Det kommer blir hur kul som helst!
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 18:52Peter ev. att vi kan göra slag i saken i år? 🙂 Jag är grymt sugen, det är lite rörigt i kalendern just nu men jag tror faktiskt det borde funka. Tempo bryr jag mig inte om, vi vinner ju på att vi orkar vara igång i sex timmar 🙂
Peter ev. att vi kan göra slag i saken i år? 🙂 Jag är grymt sugen, det är lite rörigt i kalendern just nu men jag tror faktiskt det borde funka. Tempo bryr jag mig inte om, vi vinner ju på att vi orkar vara igång i sex timmar 🙂
Quote from Jonny Persson on 12 October 2009, 19:00Lite sugen jag med men tänker inte känna efter om det är springläge där än på några veckor...
Lite sugen jag med men tänker inte känna efter om det är springläge där än på några veckor...
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 19:08Sedan länge anmält och betalt. "Väsby OK, lag 1" i sällskap med Hasse Jonsson.
Sedan länge anmält och betalt. "Väsby OK, lag 1" i sällskap med Hasse Jonsson.
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 19:36Hur kul som helst. Har varit med 6 ggr tror jag. Årets roligaste!...(förutom Sörmland Ultra Marathon, men den kan jag inte rösta på då vi arrangerade).
Alla fixar 6 timmar...det behöver inte bli mer jobbigt än att man kör i sitt eget tempo.
(t+)(t+)(t+)
Hur kul som helst. Har varit med 6 ggr tror jag. Årets roligaste!...(förutom Sörmland Ultra Marathon, men den kan jag inte rösta på då vi arrangerade).
Alla fixar 6 timmar...det behöver inte bli mer jobbigt än att man kör i sitt eget tempo.
(t+)(t+)(t+)
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 21:366 timmar - inga problem
orientering - livsfarligt!hmm.
6 timmar - inga problem
orientering - livsfarligt!
hmm.