Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 11:08Ser framemot detta men är komplett värdelös på orientering, hur svårt är det är min fråga? Att hitta.
Verkar vansinnigt skoj!
Ser framemot detta men är komplett värdelös på orientering, hur svårt är det är min fråga? Att hitta.
Verkar vansinnigt skoj!
Quote from Jonny Persson on 21 October 2009, 11:10Nattorienteringen kan ju vara lite grinig om man är trött men det är annars LÄTT orientering.
Nattorienteringen kan ju vara lite grinig om man är trött men det är annars LÄTT orientering.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 11:13Grinigt kan ju vara skoj det också.
Grinigt kan ju vara skoj det också.
Quote from Jonny Persson on 21 October 2009, 11:18Absolut. Det som är svårare med nattorienteringen på Stockholm Rogaine är att det iaf inte tidigare varit några reflexer eller lampor på kontrollerna. Så dom kan vara lite svåra att se. Vi la en del tid senast på att hitta en kontroll som egentligen var b
Absolut. Det som är svårare med nattorienteringen på Stockholm Rogaine är att det iaf inte tidigare varit några reflexer eller lampor på kontrollerna. Så dom kan vara lite svåra att se. Vi la en del tid senast på att hitta en kontroll som egentligen var b
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 11:30Så pannlampa är att rekommendera...
Kommer nog inte bli många poäng för min del.
Så pannlampa är att rekommendera...
Kommer nog inte bli många poäng för min del.
Quote from Jonny Persson on 21 October 2009, 12:17Pannlampa är ett måste. Full poäng är målet om jag startar. 🙂
Pannlampa är ett måste. Full poäng är målet om jag startar. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 13:26Och du springer fort ser jag också, kommer gå som en dans! Kör hårt.
Och du springer fort ser jag också, kommer gå som en dans! Kör hårt.
Quote from Funbeat user on 21 October 2009, 18:17Mackan; det blir nog tufft att plocka alla kontroller i år. Arrangörerna har nog lärt av misstaget från ifjol då alltför många klarade allt och herrar Skarholt/Horacek gjorde det på långt under 5 timmar.
Mackan; det blir nog tufft att plocka alla kontroller i år. Arrangörerna har nog lärt av misstaget från ifjol då alltför många klarade allt och herrar Skarholt/Horacek gjorde det på långt under 5 timmar.
Quote from Jonny Persson on 21 October 2009, 19:43Ja, risken är att dom överkompenserar för förra året! Då blir det tufft.
Ja, risken är att dom överkompenserar för förra året! Då blir det tufft.
Quote from Elias Engqvist on 21 October 2009, 23:17Det är väl lika för alla ändå eller?
Det är väl lika för alla ändå eller?