Quote from Guest on 7 September 2009, 21:43Med inspiration från ett annat liknande arrangemang i Stockholm presenterar nu
Stockholm Långdistansklubb:Rogers Bergstävling
• Plats: Hammarby skidbacke (OBS! registrering på toppen, start nedanför gamla nedfarten!)
• Tid: torsdag 17 sept 2009. Re
Med inspiration från ett annat liknande arrangemang i Stockholm presenterar nu
Stockholm Långdistansklubb:
Rogers Bergstävling
• Plats: Hammarby skidbacke (OBS! registrering på toppen, start nedanför gamla nedfarten!)
• Tid: torsdag 17 sept 2009. Re
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:53Förra gången svor jag på att jag aldrig skulle göra om det igen. Men jag kommer förstås.
Förra gången svor jag på att jag aldrig skulle göra om det igen. Men jag kommer förstås.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:55Jamen JAAAAA!!! 😀
Jamen JAAAAA!!! 😀
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 22:05Äsch, jag tänkte när jag missade förra bergstävlingen att nästa gång så.. Men mitt emellan Sthlm Halvmarathon och Lidingöloppet blir nog lite väl mastigt om jag ska kunna prestera på båda. Jag får vackert invänta nästa igen..
Äsch, jag tänkte när jag missade förra bergstävlingen att nästa gång så.. Men mitt emellan Sthlm Halvmarathon och Lidingöloppet blir nog lite väl mastigt om jag ska kunna prestera på båda. Jag får vackert invänta nästa igen..
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 22:15Behöver man förresten pannlampa?
Behöver man förresten pannlampa?
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 00:13Åhhh, jag är så grymt sugen (inte för att jag fattar varför egentligen 🙂 men jag springer halvmaran på lördag och vis av tidigare erfarenheter så bör jag kanske inte ge mig ut på ett 10 kilometers backlopp så nära efteråt. Jag får se hur jag känner mig
Åhhh, jag är så grymt sugen (inte för att jag fattar varför egentligen 🙂 men jag springer halvmaran på lördag och vis av tidigare erfarenheter så bör jag kanske inte ge mig ut på ett 10 kilometers backlopp så nära efteråt. Jag får se hur jag känner mig
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 08:17Jag hoppas jag är på g efter Uppsala. Annars får det ta den tid det tar att knata upp för backen. Jag kommer!
Jag hoppas jag är på g efter Uppsala. Annars får det ta den tid det tar att knata upp för backen. Jag kommer!
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 08:24Lite fundersam är jag denna gång.
Ölmässan är bokad denna dag.
Fast en duathlon borde väl gå att få till.
/Brz
Lite fundersam är jag denna gång.
Ölmässan är bokad denna dag.
Fast en duathlon borde väl gå att få till.
/Brz
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 10:50behövs det nån funktionär så ställer jag upp, eller så kommer jag bara förbi o klappar lite!
behövs det nån funktionär så ställer jag upp, eller så kommer jag bara förbi o klappar lite!
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 10:54Funktionär.. 🙂
Finns säkert nåt att göra..Kommer du till starten skall du få en uppgift.
Roger
Funktionär.. 🙂
Finns säkert nåt att göra..
Kommer du till starten skall du få en uppgift.
Roger