Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 15:12Jag kommer ikväll! Egentligen borde man kanske inte klämma in en tuffing mellan Halvmaran och Lidingö men ibland tror jag man mår bäst av att göra det som verkar mest ologiskt.
Jag kommer ikväll! Egentligen borde man kanske inte klämma in en tuffing mellan Halvmaran och Lidingö men ibland tror jag man mår bäst av att göra det som verkar mest ologiskt.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:23Om jag minns rätt så blev det så här:
15 startande... 14 herr, 1 dam.
Rikard (?) Seger vann herrklassen på typ 43-44 min, sjukt lätta steg. MYCKET imponerande och inspirerande stil! Kristin Larsson vann damavdelningen på ca 55 min, också riktigt bra fart!
Om jag minns rätt så blev det så här:
15 startande... 14 herr, 1 dam.
Rikard (?) Seger vann herrklassen på typ 43-44 min, sjukt lätta steg. MYCKET imponerande och inspirerande stil! Kristin Larsson vann damavdelningen på ca 55 min, också riktigt bra fart!
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:50Tack alla som sprang. Rikard Seger vann igen och i damklassen vann Kristin Larsson.
Resultatlistan finns på Stockholm Långdistansklubbs hemsida, under Dokument/RBT på vänster sida, eller direkt här:
http://www.klubben.se/public_club/images/_users/documen
Tack alla som sprang. Rikard Seger vann igen och i damklassen vann Kristin Larsson.
Resultatlistan finns på Stockholm Långdistansklubbs hemsida, under Dokument/RBT på vänster sida, eller direkt här:
http://www.klubben.se/public_club/images/_users/documen
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 10:21Lucia edition, låter mkt kul. Berätta mera. Jag hakar gärna med i dec. Missade detta event för jag är vid höga kusten denna vecka. Bra idé med bergstävlingar. Mera sånt.
mvh d
Lucia edition, låter mkt kul. Berätta mera. Jag hakar gärna med i dec. Missade detta event för jag är vid höga kusten denna vecka. Bra idé med bergstävlingar. Mera sånt.
mvh d
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 13:49Ja, vad roligt - en chans till i december! Jag har just upptäckt denna tävling men hade förhinder igår. Då kanske man blir motiverad att lägga in lite backträning nurå... 🙂
Ja, vad roligt - en chans till i december! Jag har just upptäckt denna tävling men hade förhinder igår. Då kanske man blir motiverad att lägga in lite backträning nurå... 🙂