Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 10:56jag kan styra löparna rätt i den skarpa högerkurvan! =)
jag kan styra löparna rätt i den skarpa högerkurvan! =)
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 12:38Gäller nog mej också, man får se om vaderna håller efter Uppsala äventyret i helgen. man måste i alla fall dit och titta. 🙂
Gäller nog mej också, man får se om vaderna håller efter Uppsala äventyret i helgen. man måste i alla fall dit och titta. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 14:08Vanudå Maria, Ska du inte springa. Jag jag trodde du var revanchsugen?
Vanudå Maria, Ska du inte springa. Jag jag trodde du var revanchsugen?
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 21:26åjo, revanschsugen kan man vara fastän det inte blir spring...
Höstens undanflykter:
1: Otränad (nu igen?)
2: Dåliga blodvärden
3: Trasig vertex-fotMen jag kan heja på alla andra!!! =)
åjo, revanschsugen kan man vara fastän det inte blir spring...
Höstens undanflykter:
1: Otränad (nu igen?)
2: Dåliga blodvärden
3: Trasig vertex-fot
Men jag kan heja på alla andra!!! =)
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 08:13På torsdag smäller det. Kom och känn på Hammarbybackens grymhet.
Ta med nummerlapp och säkerhetsnålar.
Pannlampa behövs inte.
På torsdag smäller det. Kom och känn på Hammarbybackens grymhet.
Ta med nummerlapp och säkerhetsnålar.
Pannlampa behövs inte.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 07:23wihoo, idag är det dags!
wihoo, idag är det dags!
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 08:06Suck. Jag har visst ingen tur med Bergstävlingen. Det blir en körig dag på jobbet, så det är 50/50 att jag hinner. Skall göra var jag kan!!
Suck. Jag har visst ingen tur med Bergstävlingen. Det blir en körig dag på jobbet, så det är 50/50 att jag hinner. Skall göra var jag kan!!
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 08:45Jag kommer inte att komma.
Har beordnat mej själv löpvila
och hinner inte med mitt hem
Jag kommer inte att komma.
Har beordnat mej själv löpvila
och hinner inte med mitt hem
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 10:14Löpvila för mig också, tyvärr:-( Annars är ju vädret idag fantastiskt inbjudande
Löpvila för mig också, tyvärr:-( Annars är ju vädret idag fantastiskt inbjudande
Quote from Lars Breström on 17 September 2009, 11:00Kiropraktorn knäckte mig fullständigt igår, både bildligt och bokstavligt.
Förbjöd löpning fram till måndag då jag ska på återbesök 🙁
Kiropraktorn knäckte mig fullständigt igår, både bildligt och bokstavligt.
Förbjöd löpning fram till måndag då jag ska på återbesök 🙁