Quote from Guest on 28 April 2009, 18:25Med inspiration från ett annat liknande arrangemang i Stockholm presenterar nu
Stockholm Långdistansklubb:Rogers Bergstävling
-Plats: Hammarby skidbacke (OBS! registrering på toppen, start nedanför gamla nedfarten!)
-Tid: tisdag 19 maj 2009. Registre
Med inspiration från ett annat liknande arrangemang i Stockholm presenterar nu
Stockholm Långdistansklubb:
Rogers Bergstävling
-Plats: Hammarby skidbacke (OBS! registrering på toppen, start nedanför gamla nedfarten!)
-Tid: tisdag 19 maj 2009. Registre
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 18:35Yey! Denna gång får jag inte missa 🙂
Yey! Denna gång får jag inte missa 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 19:04Jag har skrivit en det i kalendern och inget annat är planerat den kvällen.
Jag har skrivit en det i kalendern och inget annat är planerat den kvällen.
Quote from Therese Linner on 28 April 2009, 19:12Okej! Varför inte? Benen lär vara lagom möra efter Varvet...
Okej! Varför inte? Benen lär vara lagom möra efter Varvet...
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 18:28Tror att rekordet i antalet startande är lite drygt 30 personer. Kan det bli fler nu?
Kom igen och testa era mentala gränser...självklart är det fysiken som spelar roll också..men kom och testa...det är ju gratis. Det brukar vara kul.
Tror att rekordet i antalet startande är lite drygt 30 personer. Kan det bli fler nu?
Kom igen och testa era mentala gränser...självklart är det fysiken som spelar roll också..men kom och testa...det är ju gratis. Det brukar vara kul.
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 10:57Verkar hur kul som helst. (H:)
Tror ni mjölksyran hinner försvinna tills SM?
Verkar hur kul som helst. (H:)
Tror ni mjölksyran hinner försvinna tills SM?
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 11:06Jag tror det är perfekt tajming som sista mjölksyrepass innan SM 😀
Jag tror det är perfekt tajming som sista mjölksyrepass innan SM 😀
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 14:50jag vill också vara med!!!
Jag säger upp mig, tar ledigt, skolkar!
jag vill också vara med!!!
Jag säger upp mig, tar ledigt, skolkar!
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 18:18Maria: Vad kul att du oxså ska med då kanske man kan träffa FUNRUN IRL 🙂
Maria: Vad kul att du oxså ska med då kanske man kan träffa FUNRUN IRL 🙂
Quote from Funbeat user on 30 April 2009, 23:12sure thing! Jag skall göra allt som står i min makt för att få klänga på hammarbybacken i år!
sure thing! Jag skall göra allt som står i min makt för att få klänga på hammarbybacken i år!