Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 09:40Yes, det ser ut som om jag lyckats manövrera bort jobb och annat och därför hinner ned till backen för att vara med på det här. Speciellt kul eftersom det ska bli soligt och varmt i morgon kväll. Jag måste komma ihåg att ta med ordentligt med dricka.
Yes, det ser ut som om jag lyckats manövrera bort jobb och annat och därför hinner ned till backen för att vara med på det här. Speciellt kul eftersom det ska bli soligt och varmt i morgon kväll. Jag måste komma ihåg att ta med ordentligt med dricka.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 10:59Men var kan man parkera bilen bäst, helst skulle man vilja ha den högst upp, men där är väl ingen parkering?
Men var kan man parkera bilen bäst, helst skulle man vilja ha den högst upp, men där är väl ingen parkering?
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 11:05Det finns ju en parkering (2 egentligen) nere vid liften och kaféet. Mycket närmare tror jag inte att man kommer utan att låna pistmaskinen.
Det finns ju en parkering (2 egentligen) nere vid liften och kaféet. Mycket närmare tror jag inte att man kommer utan att låna pistmaskinen.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 12:55usch, snart är det dags! Jag kissar nästan på mig av denna dårskap!
Vad är det för underlag på slingan? Kan man springa med spikar på skorna?
usch, snart är det dags! Jag kissar nästan på mig av denna dårskap!
Vad är det för underlag på slingan? Kan man springa med spikar på skorna?
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 21:26Grusväg och skogsstig om jag inte har fattat helt fel.
Grusväg och skogsstig om jag inte har fattat helt fel.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 22:06ah, hoppas på det då! Det är ju trevligt om det inte är asfalt (om spikarna åker på...)
Tur att det inte regnade så mycket idag, en lerig backe hade varit extra segt!
ah, hoppas på det då! Det är ju trevligt om det inte är asfalt (om spikarna åker på...)
Tur att det inte regnade så mycket idag, en lerig backe hade varit extra segt!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:34freddy, jag saknade dig sååååå!
Jag hade en plan - att göra alla varven, och det gjorde jag... Var strålande glad efteråt! Mission complete liksom!
Det var också mycket roligt att få uppleva fartvindarna från de riktigt snabba som flög förbi (varvade) m
freddy, jag saknade dig sååååå!
Jag hade en plan - att göra alla varven, och det gjorde jag... Var strålande glad efteråt! Mission complete liksom!
Det var också mycket roligt att få uppleva fartvindarna från de riktigt snabba som flög förbi (varvade) m
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:46Maria: jag tänkte heja på dig men blev lite osäker om det var du eller någon annan....
Tror att du hejade på mig vid min sista backe hade musik på mig, såg att du rörda munnen:=) men hörde inget.
Fredrika: Du var saknand
Maria: jag tänkte heja på dig men blev lite osäker om det var du eller någon annan....
Tror att du hejade på mig vid min sista backe hade musik på mig, såg att du rörda munnen:=) men hörde inget.
Fredrika: Du var saknand
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 21:53Det gick bättre än väntat klarade under timmen det trodde jag inte innan, men tack vare att nedför var ca 1,5km så gick det undan där och man hade nya krafter för backen, men att springa hela vägen uppför det är nog få förundrad
Det gick bättre än väntat klarade under timmen det trodde jag inte innan, men tack vare att nedför var ca 1,5km så gick det undan där och man hade nya krafter för backen, men att springa hela vägen uppför det är nog få förundrad
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 22:03Så här ett par timmar efteråt känns det som om den här tävlingen gav mer blodsmak än mersmak.
Synd Fredrika att du missade det här för ett maxpulstest. Här hade du fått 5 på raken, det fick jag:
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=88074fca59
Så här ett par timmar efteråt känns det som om den här tävlingen gav mer blodsmak än mersmak.
Synd Fredrika att du missade det här för ett maxpulstest. Här hade du fått 5 på raken, det fick jag: