Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 22:11Micke: underbar bild!! (H:)
Micke: underbar bild!! (H:)
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 22:13staffan - det kan hända att det var jag, eller så talade jag i tungor... (#)
staffan - det kan hända att det var jag, eller så talade jag i tungor... (#)
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 22:15Väldigt trevligt arrangemang detta...och jobbigt.
Att springa hela vägen upp var bara att glömma, pulsen låg inte långt från max i gåtempo uppför.
Väldigt trevligt arrangemang detta...och jobbigt.
Att springa hela vägen upp var bara att glömma, pulsen låg inte långt från max i gåtempo uppför.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 22:51Resultatlistan finns på http://klubben.se/sldk/1842-dokument.html
Resultatlistan finns på http://klubben.se/sldk/1842-dokument.html
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 22:59vad snabba ni är - kalas!
vad snabba ni är - kalas!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 23:23Snabba ryck minsann. Nu när jag har återhämtat andan lite måste jag få berömma hela teamet bakom denna tävling. 100%:ig information om rundan och dess egenheter, tydlig snitsling, varvstidtagning och (väl så viktigt) pepping av löparna vid varvning. Toppe
Snabba ryck minsann. Nu när jag har återhämtat andan lite måste jag få berömma hela teamet bakom denna tävling. 100%:ig information om rundan och dess egenheter, tydlig snitsling, varvstidtagning och (väl så viktigt) pepping av löparna vid varvning. Toppe
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 14:09Kul läsning, bra kämpat. Hakar gärna med nästa gång. Låter som en kul & annorlunda event. mvh d
Kul läsning, bra kämpat. Hakar gärna med nästa gång. Låter som en kul & annorlunda event. mvh d
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 19:03I september är det dags igen.
Träna på...Roger
I september är det dags igen.
Träna på...
Roger
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 08:03Tjena,
Jag brukar aldrig få träningsvärk när jag springer runt milen.
Denna gång har musklerna i rumpan fått sig en ordentlig duvning.Är det bara jag som känner av rumpvärk?
Är jag så dåligt backtränad?
Eller hade jag fel hållning när jag "gick" upp
Tjena,
Jag brukar aldrig få träningsvärk när jag springer runt milen.
Denna gång har musklerna i rumpan fått sig en ordentlig duvning.
Är det bara jag som känner av rumpvärk?
Är jag så dåligt backtränad?
Eller hade jag fel hållning när jag "gick" upp
Quote from Funbeat user on 21 May 2009, 11:00Stefan: Här är en till som räcker upp handen och säger samma sak, får sällan träningsverk där men nu JA
Stefan: Här är en till som räcker upp handen och säger samma sak, får sällan träningsverk där men nu JA