Quote from Guest on 18 September 2009, 13:40Med inspiration från ett annat liknande arrangemang i Stockholm presenterar nu
Stockholm Långdistansklubb:Rogers Bergstävling "Lucia Edition"
• Plats: Hammarby skidbacke (OBS! registrering på toppen, start nedanför gamla nedfarten!)
• Tid: torsdag 10
Med inspiration från ett annat liknande arrangemang i Stockholm presenterar nu
Stockholm Långdistansklubb:
Rogers Bergstävling "Lucia Edition"
• Plats: Hammarby skidbacke (OBS! registrering på toppen, start nedanför gamla nedfarten!)
• Tid: torsdag 10
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 13:50Starkvinsglögg...!!!
Starkvinsglögg...!!!
Quote from Elias Engqvist on 18 September 2009, 14:09Alkoholfri starkvinsglögg - det låter det!
Alkoholfri starkvinsglögg - det låter det!
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 14:55(#)
(#)
Quote from ellen olsson on 18 September 2009, 15:37Så typiskt svenskt!
Så typiskt svenskt!
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 15:40Tänk att begreppen "Fri alkohol" och "alkohol-fri" som är så snarlika kan ge så olika associoationer. 😀
Tänk att begreppen "Fri alkohol" och "alkohol-fri" som är så snarlika kan ge så olika associoationer. 😀
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 15:54hahaa... Va nog lite internskämt till Thomas...
Förra luciaversionen:
Jag drog i mig en mugg... Och sa -Bra glögg det här det smakar som starkvinsglögg....... Varpå ordf. i klubben sa... DET ÄR STARKVINSGLÖGG!!!!Hmmm jag som hade bilen och allt...
R
hahaa... Va nog lite internskämt till Thomas...
Förra luciaversionen:
Jag drog i mig en mugg... Och sa -Bra glögg det här det smakar som starkvinsglögg....... Varpå ordf. i klubben sa... DET ÄR STARKVINSGLÖGG!!!!
Hmmm jag som hade bilen och allt...
R
Quote from Elias Engqvist on 18 September 2009, 20:00Vi vet nog inte ens vem Thomas är...
Vi vet nog inte ens vem Thomas är...
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 21:22Totteman/ Tomas...
Totteman/ Tomas...
Quote from ellen olsson on 18 September 2009, 21:39En 0:a för mycket i 450m antar jag.
En 0:a för mycket i 450m antar jag.