Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 21:41Nix 450m lång backe och 85 höjdmeter
Nix 450m lång backe och 85 höjdmeter
Quote from ellen olsson on 18 September 2009, 21:46Då är det inte en stigning på 450m.
Då är det inte en stigning på 450m.
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 22:04Vi får ändra till 450 meter lång backe. som stiger 85 m
Men du måste väl ändå ha fattat?
På 7 år som tävlingen gått tror jag ändå alla fattat.Du får komma och springa.. Snacka med Gabriella i din klubb...
Så kan ni samåka..R
Vi får ändra till 450 meter lång backe. som stiger 85 m
Men du måste väl ändå ha fattat?
På 7 år som tävlingen gått tror jag ändå alla fattat.
Du får komma och springa.. Snacka med Gabriella i din klubb...
Så kan ni samåka..
R
Quote from ellen olsson on 18 September 2009, 22:11Läste du inte vad jag skrev?
Jag trodde att det blivit en 0:a för mycket eftersom det inte finns några 450-metersstigningar i Fjollträsk.
Att åka till Fjollträsk mitt i veckan när jag ska ha beredskap finns inte på kartan.
Läste du inte vad jag skrev?
Jag trodde att det blivit en 0:a för mycket eftersom det inte finns några 450-metersstigningar i Fjollträsk.
Att åka till Fjollträsk mitt i veckan när jag ska ha beredskap finns inte på kartan.
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 22:31Du är välkommen Fredrik....(L)
Du är välkommen Fredrik....(L)
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 09:41Detta låter skitkul. Hoppas att jag är i Sthlm den veckan 🙂
Detta låter skitkul. Hoppas att jag är i Sthlm den veckan 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 14:42Verkar som att jag äntligen ska lyckas vara med på denna "härliga" tävling.... 😉
Verkar som att jag äntligen ska lyckas vara med på denna "härliga" tävling.... 😉
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 18:38Bra tillförsikt där Magnus, med tanke på att tävlingen är en månad bort.
Själv slog det mig att det här krockar med Nobelprisutdelningen och efterföljande bankett som jag inte gärna vill tacka nej till. Synd.
Bra tillförsikt där Magnus, med tanke på att tävlingen är en månad bort.
Själv slog det mig att det här krockar med Nobelprisutdelningen och efterföljande bankett som jag inte gärna vill tacka nej till. Synd.
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 19:29Forsström på Nobelmiddag? BS! 🙂
Forsström på Nobelmiddag? BS! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2009, 19:41Nja... jag brukar i all fall hålla en lucka i kalendern öppen tills jag inser faktum att jag inte är påtänkt för nåt pris i år igen.
Dock, hoppet är det sista som överger människan.
Nja... jag brukar i all fall hålla en lucka i kalendern öppen tills jag inser faktum att jag inte är påtänkt för nåt pris i år igen.
Dock, hoppet är det sista som överger människan.