Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:29Jag har varit så sugen på denna lilla tävling förut och blev glad när jag hittade tråden... Men nu har även jag några frår 😉
Tänk om det (jag vet chansen är miniminmal) vräker ner en massa snö från och med typ nu och framåt, är det inte en massa skidåk
Jag har varit så sugen på denna lilla tävling förut och blev glad när jag hittade tråden... Men nu har även jag några frår 😉
Tänk om det (jag vet chansen är miniminmal) vräker ner en massa snö från och med typ nu och framåt, är det inte en massa skidåk
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 07:06Se den här tävlingen som en grej vi arrangerar för att vi kan göra det då det inte funnits snö i backen. Blir det snö/kallt/kanonerna är i gång...då ställer vi nog in den. Inte för att det är snö, utan för att inte stöta oss med Skistar. Det är ju ändå en
Se den här tävlingen som en grej vi arrangerar för att vi kan göra det då det inte funnits snö i backen. Blir det snö/kallt/kanonerna är i gång...då ställer vi nog in den. Inte för att det är snö, utan för att inte stöta oss med Skistar. Det är ju ändå en
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:10Vi som har varit där och både hejat på och kört banan gillar upplägget:)
Keep up the od the work
Vi som har varit där och både hejat på och kört banan gillar upplägget:)
Keep up the od the work
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 13:41Det låter onekligen som en trevlig tillställning med rejäl backträning. Skall försöka delta på detta om man kan få ihop kalendern!:)
Det låter onekligen som en trevlig tillställning med rejäl backträning. Skall försöka delta på detta om man kan få ihop kalendern!:)
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 18:58Finns det nån VFF-klass? (Vibram FiveFingers) 🙂
Finns det nån VFF-klass? (Vibram FiveFingers) 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 10:19Nu e jag kluven... På ett sätt vill jag ju att snön ska börja vräka ner så att träningen inför Vasan kan börja, men samtidigt vill jag ju att det ska vara väder för RBT 😉
Sen återstår ju även frågan om jag vågar trotsa mörkrets makter?? 😉
Nu e jag kluven... På ett sätt vill jag ju att snön ska börja vräka ner så att träningen inför Vasan kan börja, men samtidigt vill jag ju att det ska vara väder för RBT 😉
Sen återstår ju även frågan om jag vågar trotsa mörkrets makter?? 😉
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 20:16Hur går banan? Tänkte testa den lite eftersom jag är nästan granne med backen.
Hur går banan? Tänkte testa den lite eftersom jag är nästan granne med backen.
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 23:12Så här springer man:
Bild:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/29930000-29939999/640x480/29931897.jpg?0
Alltså först uppför den vänstra nedfarten och sedan nedför vägen och stigen på baksidan av backen. Håll vänster och spring utmed staketet som s
Så här springer man:
Bild:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/29930000-29939999/640x480/29931897.jpg?0
Alltså först uppför den vänstra nedfarten och sedan nedför vägen och stigen på baksidan av backen. Håll vänster och spring utmed staketet som s
Quote from Funbeat user on 28 November 2009, 00:28Ahh! Härligt event. Sprang det för några år sedan. Hade en galen ryss efter mig utan pannlampa. Han sprang som en get för att inte snubbla då han låg bakom mig för att ta hjälp av mitt ljus. Sedan tog han sig förbi mig då det gick uppför. Hade med mig en
Ahh! Härligt event. Sprang det för några år sedan. Hade en galen ryss efter mig utan pannlampa. Han sprang som en get för att inte snubbla då han låg bakom mig för att ta hjälp av mitt ljus. Sedan tog han sig förbi mig då det gick uppför. Hade med mig en
Quote from Funbeat user on 7 December 2009, 00:29Jag provsprang banan ikväll i lätt duggregn. Jag testade min enkla pannlampa och den funkar för detta ändamål, det är ingen nattoriteringslampa direkt men man får ledljus iallafall (http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=143015502). Jag såg 2 re
Jag provsprang banan ikväll i lätt duggregn. Jag testade min enkla pannlampa och den funkar för detta ändamål, det är ingen nattoriteringslampa direkt men man får ledljus iallafall (http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=143015502). Jag såg 2 re