Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hans: Rätt angående start och mål. Man startar vid foten och går/springer i mål på toppen. Vilket spännande möte med raw animals. De verkar ha tappat alla de djuriska instinkter vi måste plocka fram på torsdag.

imorn är det dags! Ses där?! (#) detta är en smiley vars pannlampa rasat ner över önen.

Jag ska lysa upp tillvaron med min pannlampa tänkte jag. Har inte sprungit upp för sluttningen tidigare men så farligt kan det ju inte vara. Det ska bli kul;-)

ingen fara mattias, det är nästan helt slätt... 😉

ingen snö i backen... Ikväll kör vi. 🙂

Ni är så lyckliga som får vara där. Vardagslostiken ställer til det igen då frugan inte kommer hem förrän vid 18....

Grymt häftigt. Nu har man smält intrycken från loppet och det ger mersmak redan bara några timmar efter loppet. Nästa gång då jäklar!!!!!!

Jaaa, vad grymma ni var allihopa! Vilken glöd! Det var ashäftigt att stå på toppen när hela pärlbandet av löpare med pannlampor kom uppför backen!

Jag ber redan nu om ursäkt för att jag troligen blandat ihop en hel del människor från klubbarna SCT och ST

Det var kul. Min Pannlampa dog dock under loppet:-( Det var lite mörkt i vissa partier nedför. Glöggen var d. Tack för ett bra arrangerat lopp och du Maria var BÄST!

Kanonbra arrangemang. Tack till arrangörerna, jag gillar det här enkla konceptet.
Det bästa betyget är väl att deltagarantalet fördubblades mot vad ni räknade med. Det finns potential i denna tävling.

Det var en magisk känsla att springa i mörkret, luft