Quote from Funbeat user on 14 December 2009, 22:21Mkt synd att glöggen tog slut, annars ett fin-fint arrangemang. Skönt att lokalpatriotismen var stor bland triatleterna, så att vi sämre löpare fick en stor morot inför framtiden. Stort plus för de engelsk-talande motionärerna som stod kvar länge i enbart
Mkt synd att glöggen tog slut, annars ett fin-fint arrangemang. Skönt att lokalpatriotismen var stor bland triatleterna, så att vi sämre löpare fick en stor morot inför framtiden. Stort plus för de engelsk-talande motionärerna som stod kvar länge i enbart
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 06:12Resultaten blir klara idag.
Resultaten blir klara idag.
Quote from Funbeat user on 15 December 2009, 22:29Sådärja...nu är resultatlistan klar...
Den finns på Stockholm Långdistansklubbs hemsida, www.sldk.se och väl där finns den på vänster sida under Dokument...och slutligen i mappen RBT.
Välkomna i vår igen!
Sådärja...nu är resultatlistan klar...
Den finns på Stockholm Långdistansklubbs hemsida, http://www.sldk.se och väl där finns den på vänster sida under Dokument...och slutligen i mappen RBT.
Välkomna i vår igen!
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 10:29Engelsktalande motionärer i shorts på toppen????
Engelsktalande motionärer i shorts på toppen????
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 10:40Motionärer? Nja... Nick Barrable har väl vunnit KIMM och ställt upp i VM i orientering för Engelska landslaget...
Sen vunnit SUM några ggr och har banrekordet på 3,13 50 km stig/asfalt
Roger
Motionärer? Nja... Nick Barrable har väl vunnit KIMM och ställt upp i VM i orientering för Engelska landslaget...
Sen vunnit SUM några ggr och har banrekordet på 3,13 50 km stig/asfalt
Roger
Quote from Elias Engqvist on 16 December 2009, 13:05Han vann också 50km-klassen i BAMM i år tillsammans med en kompis.
Han vann också 50km-klassen i BAMM i år tillsammans med en kompis.
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 13:52Men vad gjorde han på toppen av Hammarbybacken - i shorts?????
Men vad gjorde han på toppen av Hammarbybacken - i shorts?????
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 13:54Lena MJ:
Tävlingen går ut att springa upp och ner för H-backen x-antal ggr. Nör tävlingen var slut stod han och vi andra och väntade/hejade in de personer som kom efter. Vissa av oss sprang i shorts andra i lång byxor svårare än så var det:-)
Lena MJ:
Tävlingen går ut att springa upp och ner för H-backen x-antal ggr. Nör tävlingen var slut stod han och vi andra och väntade/hejade in de personer som kom efter. Vissa av oss sprang i shorts andra i lång byxor svårare än så var det:-)
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 13:58Hehe - jag anade väl att det var så, även om jag kanske inte skulle ha beskrivit det som "engelsktalande motionärer i shorts på toppen av backen"...
🙂
Men jag tycker det låter lite väl kallt!
Hehe - jag anade väl att det var så, även om jag kanske inte skulle ha beskrivit det som "engelsktalande motionärer i shorts på toppen av backen"...
🙂
Men jag tycker det låter lite väl kallt!
Quote from Funbeat user on 16 December 2009, 21:53LM...har du aldrig varit där?
LM...har du aldrig varit där?