Quote from Guest on 9 December 2008, 22:24Stockholm Långdistansklubb presenterar:"Roger´s Bergstävling"Lucia
Plats: Hammarby skidbacke (OBS! registrering på toppen, start nedanför gamla nedfarten!)
Tid:Fredag 12dec 2008. Registrering från 17:45,till 18:25. start 18:30
Banlängd: ca 10,45 km. Fem
Stockholm Långdistansklubb presenterar:"Roger´s Bergstävling"Lucia
Plats: Hammarby skidbacke (OBS! registrering på toppen, start nedanför gamla nedfarten!)
Tid:Fredag 12dec 2008. Registrering från 17:45,till 18:25. start 18:30
Banlängd: ca 10,45 km. Fem
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 22:34Kul tävling som jag har sprungit en gång för några år sedan. Smått galet att springa där upp o ner i mörkret men kul och grymt jobbigt! Hade jättegärna varit med men jag ska underhålla på ett Luciafirande då. Typiskt!
Kul tävling som jag har sprungit en gång för några år sedan. Smått galet att springa där upp o ner i mörkret men kul och grymt jobbigt! Hade jättegärna varit med men jag ska underhålla på ett Luciafirande då. Typiskt!
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 22:50"Medtag: egen nummerlapp ..."
Skön inställning när annat skall vara så perfekt! Jag hade lätt varit med om det låg i närheten.
"Medtag: egen nummerlapp ..."
Skön inställning när annat skall vara så perfekt! Jag hade lätt varit med om det låg i närheten.
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 22:52Yepp! Och har man ingen gammal nr-lapp är det bara att sätta igång att klippa o klistra! 🙂
Yepp! Och har man ingen gammal nr-lapp är det bara att sätta igång att klippa o klistra! 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 22:56Vi har nummerlappar... som vi delar ut...
Är nog runt 10 gången det körs.
Vi har nummerlappar... som vi delar ut...
Är nog runt 10 gången det körs.
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 23:05Körs detta flera gånger per år eller bara under vintern?
Jag är på fel ställe nu men skulle säkert kunna lite senare under vintern/våren...
Körs detta flera gånger per år eller bara under vintern?
Jag är på fel ställe nu men skulle säkert kunna lite senare under vintern/våren...
Quote from Funbeat user on 9 December 2008, 23:062 -3 ggr per år.
2 -3 ggr per år.
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 07:08Det borde vara förbjudet att jobba till 19.15 en fredag kväll.
Jag hinner ju inte till Rogers bergstävling 🙁
Det borde vara förbjudet att jobba till 19.15 en fredag kväll.
Jag hinner ju inte till Rogers bergstävling 🙁
Quote from Elias Engqvist on 10 December 2008, 09:15Roger - hade inte du nån hemsida förut där man kunde hålla koll på den här tävlingen?
Roger - hade inte du nån hemsida förut där man kunde hålla koll på den här tävlingen?
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 09:20Då får du lova att slå på trumman här när det är dags för nästa gång. Det skulle vara ball att hosta lungorna ur sig i ett rent backrace nån gång...
Då får du lova att slå på trumman här när det är dags för nästa gång. Det skulle vara ball att hosta lungorna ur sig i ett rent backrace nån gång...