Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 09:34Men lägg upp det här bland Tävlingar då. Våga lite!
-Ställer du upp i Abu Dhabi Adventure Challange på fredag?
-Nä fan, det är ju Rogers Bergstävling då, måste prioritera lite.
Men lägg upp det här bland Tävlingar då. Våga lite!
-Ställer du upp i Abu Dhabi Adventure Challange på fredag?
-Nä fan, det är ju Rogers Bergstävling då, måste prioritera lite.
Quote from Funbeat user on 10 December 2008, 21:48🙂 Kul att det blir av igen.
🙂 Kul att det blir av igen.
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 20:07Nå, hur gick det? Spänningen är oliiidlig.
41 minuter ligger rekordet på. Det är alltså 10,45 km och ett antal höjdmeter. 6 gånger ska man upp till toppen på Hammarbybacken. Inte bara upp, utan nedåt också...fast bara 5 gånger.
Nå, hur gick det? Spänningen är oliiidlig.
41 minuter ligger rekordet på. Det är alltså 10,45 km och ett antal höjdmeter. 6 gånger ska man upp till toppen på Hammarbybacken. Inte bara upp, utan nedåt också...fast bara 5 gånger.
Quote from Funbeat user on 12 December 2008, 22:09Lätt bistert...Regn och rejäl blåst.
Glögg och pepparkakor till deltagarna efteråt...
10 deltagare dök upp varav en lucia. Som under loppet blev en tärna.Resultatet kommer på www.klubben.se/sldk så snart som möjligt..
Lätt bistert...Regn och rejäl blåst.
Glögg och pepparkakor till deltagarna efteråt...
10 deltagare dök upp varav en lucia. Som under loppet blev en tärna.
Resultatet kommer på http://www.klubben.se/sldk så snart som möjligt..
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 12:19Det här låter som ett så trevligt arrangemang. Helt i min smak! 🙂
Tyvärr bor jag bara lite för långt bort.
Det här låter som ett så trevligt arrangemang. Helt i min smak! 🙂
Tyvärr bor jag bara lite för långt bort.
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 18:45Tack för ett fint arrangemang, träningsvärken kommer smygande nu 🙂
Tack för ett fint arrangemang, träningsvärken kommer smygande nu 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2008, 19:38åh, vad synd att jag jobbade natt! Jag hade inte sprungit, men det hade varit kul att sett!!!
åh, vad synd att jag jobbade natt! Jag hade inte sprungit, men det hade varit kul att sett!!!
Quote from Funbeat user on 14 December 2008, 13:14Funrun.... vi återkommer till våren.....
fri start i SUM står på spel...
1 dam och 1 herr.www.klubben.se/sldk
Funrun.... vi återkommer till våren.....
fri start i SUM står på spel...
1 dam och 1 herr.