Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har bara gjort en - Sala Silverman. Kan iaf varmt rekommendera den tävlingen! Simningen går i en bedårande vacker liten sjö, fräscht vatten och liten sjö = inte mycket vågor (nu var det vindstilla när jag körde, men jag tror inte det blir så mycket vå

@ Thomas
Japp, Haugesund är M-dot, och väldigt väl organiserat. Otrolig service! Kan varmt rekommenderas på alla fronter - men cykelbanan är lite väl backig - värt att lägga in några hillpass innan 🙂

Sara> Låter ju som en het kandidat! ( tjusig medalj...bara det! 😉 ) Kör man omkring i de gamla historiska markerna för gruvbrytningen?

Simon> Verkar intressant. Är det förresten dyrt med hotellrum i Norge? Ja, det blir mycket backträning om man skall pa

Kan inte uttala mig om var man kör, mestadels åker såg jag. Och asfalten framför cykeln. 😉

Norge: det är hyfsat om man planerar... Vi kollade runt rätt tidigt och hittade billiga hotell (som studentboende, typ) som övernattning på vägen dit... Sedan i Hsugesund hyrde vi en stuga som var egentligen ett riktigt stort hus... Delade kostnader med a

Jag har bara gjort Sövde och det var fostrande i år. Jag kom in på 5:35. Gjorde Kalmar på 10:33 så det var en åtminstone för mig bra genomkörare, nöjligen lite knäckande. Är inte så van vid backar...

Simon> Tack då har jag fått mig en liten bild av det. Låter trevligt!

Man ofta höra man kan räka ut en IM tid med 2xHIM + 30 eller 60min

Du lyckades göra -30min. WOW!

Dödrygt att höra när man man ställer upp på en halv IM för första gången är andra som pratar om att de mest är där för att få en "genomkörare" inför Ironman.

Thomas, känn inte så. 🙂 När jag var i Sala nu i helgen var det flera som körde med hybridcyklar och gympaskor och såg ut att ha lååååångt till någon Ironman. Kan ibland känna att vissa gärna vill påskina/framstå som triathlon-proffs, men faktiskt så är