Quote from Funbeat user on 30 August 2013, 08:27Sara•• Nja, jag menade bara att det är roligare att vara med på en tävling som alla, åtminstone just där och då, tycker är ett stort mål och en härlig tävling. Sen att det kommer andra eventuellt ännu kuligare race längre fram får man ju låta bli att tänk
Sara•• Nja, jag menade bara att det är roligare att vara med på en tävling som alla, åtminstone just där och då, tycker är ett stort mål och en härlig tävling. Sen att det kommer andra eventuellt ännu kuligare race längre fram får man ju låta bli att tänk
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 10:15Ryan det var ganska många som körde Sövde och sen körde Kalmar samt Köpenhamn snabbare än Sövde tiden x2 så det säger lite om bansträckningen 🙂 Vi hade en i klubben som körde precis under 5 timmar i Sövde men körde på 9:30 i Köpenhamn!
Ryan det var ganska många som körde Sövde och sen körde Kalmar samt Köpenhamn snabbare än Sövde tiden x2 så det säger lite om bansträckningen 🙂 Vi hade en i klubben som körde precis under 5 timmar i Sövde men körde på 9:30 i Köpenhamn!
Quote from Funbeat user on 31 August 2013, 11:01Jo, Ryan, det beror nog mer på att banan i Sövde var lång och hård än att jag blir bättre ju längre loppen blir...
Jo, Ryan, det beror nog mer på att banan i Sövde var lång och hård än att jag blir bättre ju längre loppen blir...
Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 21:03@ Ryan, Gick det bra på Tjörn? Är det en tävling som du kan rekommendera?
@ Ryan, Gick det bra på Tjörn? Är det en tävling som du kan rekommendera?
Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 21:24Ja definitiv. Jag kom aldrig så långt i tävling men simning var lätt, cykling var inte så tuff, många bra tider på löp bana.
Trevlig funktionär och stämning
Här kan du läsa min rapport
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=146402
Ja definitiv. Jag kom aldrig så långt i tävling men simning var lätt, cykling var inte så tuff, många bra tider på löp bana.
Trevlig funktionär och stämning
Här kan du läsa min rapport
Quote from Funbeat user on 1 September 2013, 21:43Ryan> Nej, vad tråkigt för dig. 🙁 Hoppas på raskt tillfrisknande. Mycket välskriven rapport! Bra simmat! Håll ut till nästa säsong!
Ryan> Nej, vad tråkigt för dig. 🙁 Hoppas på raskt tillfrisknande. Mycket välskriven rapport! Bra simmat! Håll ut till nästa säsong!
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 18:33Jag körde Tjörn som mitt första HIM, har alltså inget att jämföra med men det var ett bra arrangemang och sjukt roligt. Jag vill genomföra en hel IM nån gång men upplevde att en halv var väldigt väl avvägd distans, tufft och utmanande men aldrig tråkigt.
Jag körde Tjörn som mitt första HIM, har alltså inget att jämföra med men det var ett bra arrangemang och sjukt roligt. Jag vill genomföra en hel IM nån gång men upplevde att en halv var väldigt väl avvägd distans, tufft och utmanande men aldrig tråkigt.
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 21:42Erik>> Bra, mycket publik är viktigt!
Erik>> Bra, mycket publik är viktigt!
Quote from Funbeat user on 3 September 2013, 21:51Det får nog bli såväl Vansbro, Vätter Challenge som Tjörn för att täcka in allt. En lagom säsongsstart, SM/RM samt en rejäl dos saltvatten och maneter...
Det får nog bli såväl Vansbro, Vätter Challenge som Tjörn för att täcka in allt. En lagom säsongsstart, SM/RM samt en rejäl dos saltvatten och maneter...
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 23:01Jag har kört Vansbro och Tjörn och Vansbro vinner med hästlängder i min bok.
Men sen hatar jag maneter också...
Jag har kört Vansbro och Tjörn och Vansbro vinner med hästlängder i min bok.
Men sen hatar jag maneter också...