Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sara•• Nja, jag menade bara att det är roligare att vara med på en tävling som alla, åtminstone just där och då, tycker är ett stort mål och en härlig tävling. Sen att det kommer andra eventuellt ännu kuligare race längre fram får man ju låta bli att tänk

Ryan det var ganska många som körde Sövde och sen körde Kalmar samt Köpenhamn snabbare än Sövde tiden x2 så det säger lite om bansträckningen 🙂 Vi hade en i klubben som körde precis under 5 timmar i Sövde men körde på 9:30 i Köpenhamn!

Jo, Ryan, det beror nog mer på att banan i Sövde var lång och hård än att jag blir bättre ju längre loppen blir...

@ Ryan, Gick det bra på Tjörn? Är det en tävling som du kan rekommendera?

Ja definitiv. Jag kom aldrig så långt i tävling men simning var lätt, cykling var inte så tuff, många bra tider på löp bana.

Trevlig funktionär och stämning

Här kan du läsa min rapport

http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=146402

Ryan> Nej, vad tråkigt för dig. 🙁 Hoppas på raskt tillfrisknande. Mycket välskriven rapport! Bra simmat! Håll ut till nästa säsong!

Jag körde Tjörn som mitt första HIM, har alltså inget att jämföra med men det var ett bra arrangemang och sjukt roligt. Jag vill genomföra en hel IM nån gång men upplevde att en halv var väldigt väl avvägd distans, tufft och utmanande men aldrig tråkigt.

Erik>> Bra, mycket publik är viktigt!

Det får nog bli såväl Vansbro, Vätter Challenge som Tjörn för att täcka in allt. En lagom säsongsstart, SM/RM samt en rejäl dos saltvatten och maneter...

Jag har kört Vansbro och Tjörn och Vansbro vinner med hästlängder i min bok.
Men sen hatar jag maneter också...