Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRosa cykelkläder
You need to log in to create posts and topics.

Ja, din favorittröja är min favorit också Maria. Så himla snygg!

Maria, har du blivit med rosa räser än? (H:)

Daniel: Ja, jag vet att ni cyklister tycker att Älsklingen är kass, men h*n passar mig utmärkt! En racer för nån som snittar 20-23 är ju löjeväckande!

Nina: Ska provcykla den grå/violetta på måndag.

Edit: ni

Sååå ... det finns en grå/violetta racer på gång ... Grattis!

(Din cykel är fin, förstås, men h*n behöver vila ibland)

Maria, med en racer så snittar du säkert 21-24 km/h istället - Minst 😉

Maria, jag är inte särskilt snabb jag heller. Men jag är betydligt snabbare på racern än på hybriden. Vill jag inbilla mig i alla fall. Har ju ingen dator på hybriden.

För att jag ska snitta 25 eller uppåt så behöver jag medvind och nedförslut. Haha!!! M

Jeg tror du har en rosa dator på hybriden, du vil bare ikke beretta det. Enskal da ikke skems over det. (H)

Min hybrid är lila och rosa passar inte på den. Jag skäms inte över nån av mina cyklar, sådeså! Jag tycker det känns meningslöst att ha dator på hybriden eftersom den mer är ett transportmedel. Det går inte snabbt på den. 😉

Den stora fördelen med hybriden är att det är helt ok att ha hjälm med skärm och rosa fjärilar/blommor (från Spectra) + knallrosa MTB-handskar (från Hestra).

EDIT: Slänger väl in en bild oxå.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=ce412b9076664bd

Din lila hybrid, Maria, passar däremot med rosa. Min är en helt annan nyans. Ska nog ta en liten bild på den nu när jag ändå ska ut.

Och så ska jag erkänna en sak... Jag har inte hjälm när jag cyklar "vanligt". Bara när jag räsercyklar. *rodna*