Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRosa cykelkläder
You need to log in to create posts and topics.

Sant Daniel ang att synas i stan, Rosa är bra på så sätt också. Men slås det knut på synnerverna så kanske cyklisten gör fel, eller?

Fredrik, jag håller med, det finns snygga tröjor även för män. Mestadels av
männen jag sett på racer har dock klubbtröj

OM, alltså OM jag nu någonsin skulle få för mig att våga kontakta en cykelklubb, så skulle jag ändå inte kunna bli en fullvärdig medlem. Jag vägrar ta på mig fula klubbkläder! Sådeså! Jag kör hellre solo i snygga kläder (och alla kanske inte tycker mina k

Sluta genast kalla Mapeitröjan för "Fredriks tröja"!!!!!

Dessutom var det lite feltänk av mig. Hade tänkt att visa upp tröjan som hänger samman med mitt cykelmärke. Jag har uppenbarligen valt fel märke:
http://www.lampre-farnese.com/home/index_U.asp

Vad

Nina, det finns inget OM utan NÄR. Du är uppenbarligen fast i träsket. Det är bara en tidsfråga. Går du med i Lygnens Venner (alt. Lygnens anarkister) finns det inga krav. Tja, du skulle inte kunna köpa klubbkläderna även om du ville. De finns till försäl

Aouch! Det var en öm tå. 😉

Behöver man en sån här tro? Om man behöver en sån kan man lika gärna köpa en rosa, eller hur!
BILD:http://images.teamestrogen.com/ri/650/650/2009_Fall/FB-840200-ALL2.jpg

Daniel, jag ÄR fast. För ett år sedan stod jag och propagerade för att jag ville han en snabb cykel men jag ville absoluuuut INTE ha en räser. Se hur det gick för mig. Haha!! Måste man verkligen gå med i en cykelklubb? Är det det som krävs för att man ska

Nina: en fuelbelt är riktigt bra. Förvarade mycket energi i den under Tjejvättern, lättare att komma åt 🙂 fick även plats med läppstift, hårspray, och nagelfil som kan behövas när man är bland folk.

Cykelklubb tipsade Daniel mig om för ett tag sedan, ha

Det är klart att man inte _måste_ gå med ... men när man har trampat omkring ett tag och märker att man "står och stampar" så är det bra med ett gäng som kan lyfta dig fram ett steg till. Man lär sig av andra, i praktiken. Man kan lära sig en del här på F

Ni får gärna komma med förslag till kläderna även för oss killar. Jag tycker inte att klubbkläderna här omkring är så fasligt fina. Har inte köpt några själv. Jag kör med Marmite.

Snygga väskor. Men inse hur traumatiskt det blir för mig att beställa en SVART, eftersom det är enda färgen de har som passar på mina vitsvartröda cykel ... men det kanske ser mindre fel ujt än min förklädda cykelkorg, styrväskan därfram, som det dessutom