Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRosa cykelkläder
You need to log in to create posts and topics.

Ja tjejer, vi kanske inte kommer vara snabbast på vägarna, men vi kommer absolut att vara snyggast.

Definitivt snyggast! (H:)

Maria, jag har bara sett den du har på bilden. Hade du inte beställt en annan oxå såg jag. Den har jag inte sett bild på. 😉

--
Ja tjejer, vi kanske inte kommer vara snabbast på vägarna, men vi kommer absolut att vara snyggast.
--

Tja ... det var ni väl från början.

"Ja tjejer, vi kanske inte kommer vara snabbast på vägarna, men vi kommer absolut att vara snyggast."

Vad har det med kläderna att göra? Vore det inte för dem kanske påståendet skulle vara än mer oemotsägligt (hmmm, menar alltså att färgen kanske inte al

(H:) (H:) (H:)
BILD:http://images.teamestrogen.com/ri/300/300/2010_Spring/SG-WAT.jpg

Hur menar du, Fredrik? Skulle vi bli fulare av vissa färger? 😉

Kan inte tala för Fredrik, men det är tänkbart att färgen drar bort uppmärksamheten från väsentliga detaljer.

Vill du utveckla det där, Daniel?

Men tänk dig själv! Att ligga på rulle bakom en fin läckerhäck och ögat dras ständigt till fötterna som snurrar runt med sådana fina strumpor som du drar fram.

Nina,
Nej, ni är ju alltid lika strålande fina men vi/jag kanske skulle notera det mer om ni inte dolde det bakom färger som får en sund ögonglob att krackelera och synnerven att slå knut på sig själv.

/Det globala skönhetsrådet