Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:05Ja tjejer, vi kanske inte kommer vara snabbast på vägarna, men vi kommer absolut att vara snyggast.
Ja tjejer, vi kanske inte kommer vara snabbast på vägarna, men vi kommer absolut att vara snyggast.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:13Definitivt snyggast! (H:)
Maria, jag har bara sett den du har på bilden. Hade du inte beställt en annan oxå såg jag. Den har jag inte sett bild på. 😉
Definitivt snyggast! (H:)
Maria, jag har bara sett den du har på bilden. Hade du inte beställt en annan oxå såg jag. Den har jag inte sett bild på. 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:17--
Ja tjejer, vi kanske inte kommer vara snabbast på vägarna, men vi kommer absolut att vara snyggast.
--Tja ... det var ni väl från början.
--
--
Tja ... det var ni väl från början.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:26"Ja tjejer, vi kanske inte kommer vara snabbast på vägarna, men vi kommer absolut att vara snyggast."
Vad har det med kläderna att göra? Vore det inte för dem kanske påståendet skulle vara än mer oemotsägligt (hmmm, menar alltså att färgen kanske inte al
"Ja tjejer, vi kanske inte kommer vara snabbast på vägarna, men vi kommer absolut att vara snyggast."
Vad har det med kläderna att göra? Vore det inte för dem kanske påståendet skulle vara än mer oemotsägligt (hmmm, menar alltså att färgen kanske inte al
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:28(H:) (H:) (H:)
BILD:http://images.teamestrogen.com/ri/300/300/2010_Spring/SG-WAT.jpg
(H:) (H:) (H:)
BILD:http://images.teamestrogen.com/ri/300/300/2010_Spring/SG-WAT.jpg
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:30Hur menar du, Fredrik? Skulle vi bli fulare av vissa färger? 😉
Hur menar du, Fredrik? Skulle vi bli fulare av vissa färger? 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:45Kan inte tala för Fredrik, men det är tänkbart att färgen drar bort uppmärksamheten från väsentliga detaljer.
Kan inte tala för Fredrik, men det är tänkbart att färgen drar bort uppmärksamheten från väsentliga detaljer.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:47Vill du utveckla det där, Daniel?
Vill du utveckla det där, Daniel?
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:49Men tänk dig själv! Att ligga på rulle bakom en fin läckerhäck och ögat dras ständigt till fötterna som snurrar runt med sådana fina strumpor som du drar fram.
Men tänk dig själv! Att ligga på rulle bakom en fin läckerhäck och ögat dras ständigt till fötterna som snurrar runt med sådana fina strumpor som du drar fram.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 13:55Nina,
Nej, ni är ju alltid lika strålande fina men vi/jag kanske skulle notera det mer om ni inte dolde det bakom färger som får en sund ögonglob att krackelera och synnerven att slå knut på sig själv./Det globala skönhetsrådet
Nina,
Nej, ni är ju alltid lika strålande fina men vi/jag kanske skulle notera det mer om ni inte dolde det bakom färger som får en sund ögonglob att krackelera och synnerven att slå knut på sig själv.
/Det globala skönhetsrådet