Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRosa cykelkläder
You need to log in to create posts and topics.

Tro mig, du vill inte ligga på rulle bakom en sån som mig ändå. Jag är fullständigt opålitlig. Jag kan få för mig att slänga ut framför en bil eller nåt. *har hänt*

I lördags var det flera tjejer som låg bakom mig förstås. Jag vet inte om dom tyckte jag

Fredrik, är det måhända ROSA som får dina ögon att krackelera? 😉 I så fall måste jag tipsa herrn om att han hamnat i fel tråd. Hihi!

Fredrik, utesluta inte rosa förrän du har sett Marias tröja från Foska. Den är rätt snygg, faktiskt.

Överhuvudtaget är tjejernas kläder snyggare än vad som finns för killarna. Det finns så mycket reklam och krafs på cykelkläderna. Jag tycker det är fint

Note to self: synnerv på vissa manliga cyklister kan slå knut på sig själv i närheten av starka färger, framförallt rosa.

Nina,
Skyll inte på mig, jag är rätt i alla trådar. Det är rosa som är fel som trådämne....om inte tråden handlar om namn på kossor.

Daniel,
Foskatröjan är säkert snygg men färgen lär knappast vara det.
I övrigt förstår jag inte din synpunkt. Till och me

Men Foskatröjan finns i blå också.

Kollade just Fredrik B:s länk igen ... 40% merino ull, ... det är _värt_ pengarna. Och bara för att hålla mig till ämnet, det finns rosa varianter också:

BILD:http://www.rapha.cc/content/uploads/1726-right.jpg

Märker

Haha!! Den där ser ut som en gardin från 80-talet! 😀 Fast nästan cool alltså!

EDIT: syftar på Fredriks tröja

Daniel: Visst, tröjorna är stilrena och snygga och kanske rent av värda pengarna. Men det förutsätter att man gillar blodpudding. För det är vad jag skulle få äta en månad för varje tröjköp. Jag personligen tycker inte att en kortärmad cykeltröja är värd

500 är ett bra pris. Jag håller med.

Men just när det gäller ull ... då vet jag att tröjan kommer att duga länge, länge (och man behöver inte tvätta den precis lika ofta ... kanske oftare än ren ull ...)

Fredriks tröja är bra att ha i stadskörning. Svår

Min nya tröja jag hade igår syns oxå. 😉 Fast det inte är en cykeltröja utan en löpartröja. *duckar för slag från de r-i-k-t-i-g-a cyklisterna*

Jag får inte till en bild där färgen kommer till sin rätt, så jag skippar det...