Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:49Lera går väl an men grafitrik smörjolja och diverse annat kletigt ...
Lera går väl an men grafitrik smörjolja och diverse annat kletigt ...
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:50Bensin och Tabort är riktigt praktiskt. Sen finns det ju moderna superduperQ10extra+++ medel att ta till.
Bensin och Tabort är riktigt praktiskt. Sen finns det ju moderna superduperQ10extra+++ medel att ta till.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:53Pessimist? Jag vet hur det ser ut, och känns med grus i brallan.
Pessimist? Jag vet hur det ser ut, och känns med grus i brallan.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 16:55Det är väl oavhängigt färgen???
Det är väl oavhängigt färgen???
Quote from ellen olsson on 23 August 2010, 16:57Maria: +1
Maria: +1
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 17:03Naaaajs! (H:)
(Jag vill oxå ha en sån kropp...... (#))
Naaaajs! (H:)
(Jag vill oxå ha en sån kropp...... (#))
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 17:09En skitbrun rand på vit-rosa brallor är inte så snyggt.
Ungefär som när en lirare envisades med att köra i vita brallor och dåligt rakade skinkor.
En skitbrun rand på vit-rosa brallor är inte så snyggt.
Ungefär som när en lirare envisades med att köra i vita brallor och dåligt rakade skinkor.
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 17:26David, det finns en lag som reglerar dåligt rakade skinkor bakom vita byxor. 😉 Eller åtminstone trodde jag det.
Kan du inte bara erkänna att hon (Bea eller vem det nu än må vara) är superhet i sin outfit? 😉 Och med den matchade cykeln. Som en karamell!
David, det finns en lag som reglerar dåligt rakade skinkor bakom vita byxor. 😉 Eller åtminstone trodde jag det.
Kan du inte bara erkänna att hon (Bea eller vem det nu än må vara) är superhet i sin outfit? 😉 Och med den matchade cykeln. Som en karamell!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 17:47Och hjälmen, Nina. Hjälmen.
Hon cyklade med Hisingens CK förra söndag. Jag var tvungen att säga till henne: Det stämmer, det som står på webbsidan ... "Det snyggare, snabbare och roligare cykelteamet" ... helt klart snyggare.
Hon höll på att återhämta s
Och hjälmen, Nina. Hjälmen.
Hon cyklade med Hisingens CK förra söndag. Jag var tvungen att säga till henne: Det stämmer, det som står på webbsidan ... "Det snyggare, snabbare och roligare cykelteamet" ... helt klart snyggare.
Hon höll på att återhämta s
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 17:53Sicken tjej va!! 😉
Sicken tjej va!! 😉