Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 18:39Jo, det finns brutala fläcklösare, men sånt som är vattenlösligt är inte så mkt att ta upp?
Jo, det finns brutala fläcklösare, men sånt som är vattenlösligt är inte så mkt att ta upp?
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 21:57Nina: Ja-Ja, Rosa sykeltyg skal de ha, men justere girene kan de ikke. Må bære sykklen!!!!!
Nina: Ja-Ja, Rosa sykeltyg skal de ha, men justere girene kan de ikke. Må bære sykklen!!!!!
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 22:02Hahaha!!! Hon ville väl visa hur stark hon är. 😉
Hahaha!!! Hon ville väl visa hur stark hon är. 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 22:05Vad är det svarta på brallorna?
Vad är det svarta på brallorna?
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 22:06David, det ser ut som vecket under skinkorna. 😉 Dvs skugga.
Edit: NU ser jag de andra strecken. Ser ditlagt ut...
David, det ser ut som vecket under skinkorna. 😉 Dvs skugga.
Edit: NU ser jag de andra strecken. Ser ditlagt ut...
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 22:15Hvordan klarer noen å få kjedeolje på utsiden av høgre legg. Eller er det en tatoo??? Olje på benene er u-proft. 🙂
Hvordan klarer noen å få kjedeolje på utsiden av høgre legg. Eller er det en tatoo??? Olje på benene er u-proft. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2010, 22:17Jag såg en tjej i rosa kläder i våras, som hade PB-rand på bägge vaderna.
Jag såg en tjej i rosa kläder i våras, som hade PB-rand på bägge vaderna.
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 08:50ROSA ÄR SNYGGAST Å HÖR SEN!!!
*tappa tålamodet*
😉
ROSA ÄR SNYGGAST Å HÖR SEN!!!
*tappa tålamodet*
😉
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 09:39Såja Maria - håller med! fast till min cykel är rött bättre ...
Såja Maria - håller med! fast till min cykel är rött bättre ...
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 09:43Till min räser funkar knallrosa, rött och olika lila nyanser allra bäst. Det är bra färger för man syns ordentligt när man är ute på vägen.
Det är sällan man ser gröna kläder. Några klubbar och RoH har ju grönt. Lite opraktiskt imho.
Till min räser funkar knallrosa, rött och olika lila nyanser allra bäst. Det är bra färger för man syns ordentligt när man är ute på vägen.
Det är sällan man ser gröna kläder. Några klubbar och RoH har ju grönt. Lite opraktiskt imho.