Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 09:35Åhåpp, men är inte den blå liiiite, tja, ja, jag vet inte..., färgglad? 😀
Åhåpp, men är inte den blå liiiite, tja, ja, jag vet inte..., färgglad? 😀
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 09:58Den kan väl inte vara för färgglad???
Man ska bli glad!
Men rosa tröjan vill jag också ha även om den skär sig mot min röda cykel. Hur skulle byxor till se ut? Svarta med rosa (+grön och lila) revär? Grå? Lila?
Den kan väl inte vara för färgglad???
Man ska bli glad!
Men rosa tröjan vill jag också ha även om den skär sig mot min röda cykel. Hur skulle byxor till se ut? Svarta med rosa (+grön och lila) revär? Grå? Lila?
Quote from Rasmus Olsson on 11 November 2010, 10:01Vad är det för fel med mitt namn på en tröja va?!
Det är ett par korta överdragsbyxor från Kona.
Vad är det för fel med mitt namn på en tröja va?!
Det är ett par korta överdragsbyxor från Kona.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 10:02Nu har jag hunnit tänka efter under cykelturen till jobbet, och det gör faktiskt inget om det står "Bruse är ute och cyklar". Det stämmer ju för det mesta. 😉
Nu har jag hunnit tänka efter under cykelturen till jobbet, och det gör faktiskt inget om det står "Bruse är ute och cyklar". Det stämmer ju för det mesta. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 11 November 2010, 10:12Avgjort!
Avgjort!
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 10:13Ska ni ha byxor till också? Jisses...
Ska ni ha byxor till också? Jisses...
Quote from Rasmus Olsson on 11 November 2010, 10:15Den som inga byxor har, får cykla med rumpan bar. Jag kan vara grindvakt i klungan om ni tjejer cyklar barbacka.
Den som inga byxor har, får cykla med rumpan bar. Jag kan vara grindvakt i klungan om ni tjejer cyklar barbacka.
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 10:39Bruse, var har du handlat din merinotröja med namn på?
Bruse, var har du handlat din merinotröja med namn på?
Quote from Rasmus Olsson on 11 November 2010, 10:39Här: http://www.oregoncyclewear.com/woolcyclingjersey.html
Quote from Funbeat user on 11 November 2010, 10:40Tackar!
Tackar!