Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelrosa cykeltröja för tjejer som cy …
You need to log in to create posts and topics.

http://www.copenhagencyclechic.com/

Maria T : 🙂 Jeg begyner og se konturene av en grynder i horisonten.(har ikke u med tøddel)

Dette kan bli en forettning på sikt. Eller en måte å få flere kvinner til å sykle.
Lage et konsept som kobler flere aspekter sammen.
"Jeg er kvinne og sykl

Jag håller inte riktigt med om att det finns androgynmodell och dam, jag hävdar nog att det finns herr och dam oftast. T ex har jag en rätt bra gul cykeljacka för när det regnar, den är inte avsedd för oss päronformade damer, oavsett vad det står i den.

Så, det var ingen som så muligheten får at dette kan brukes til noe mer en å ta på seg en lyserød sykkeltrøye, for å vise at en er kvinne.

Kvinnekampen er jo gått ut på dato for lenge siden. 🙂

Jag brukar hänga med dina kommentarer, NPNG, men inte den här gången.

EDIT:
Nu begriper jag. Jag bryr mig mindre om det kvasipolitiska än vem jag ska bänka mig när under fiket. Hästsvansar har även killar med lurviga ben. Svarta kläder regerar ... inte f

Ok. ok..

I väntan på vektor-templat. Det kommer en mer proffsig skiss, men det tar nog ett par veckor. Tur att det är off-season. 🙂

Vi väntar!

Äntligen har jag en konkret idé! Men eftersom IncScape är ett program för nördar så kan jag inte riktigt visa hur jag har tänkt mig. Jag gillar färgsättningen på tröjan med vinröda ärmar och sidor, rosa bak och fram och lite grönt på kanterna. Sedan lägge

Söt!