Quote from Guest on 8 June 2014, 21:37Kan man rolla för mycket? Hittills har det känts som ganska självreglerande, jag slutar när det går från att göra ont på ett lite mysigt sätt (bra-smärta) till att börja göra enbart ont. Det tar ungefär tio minuter, sen är jag mör. Men är det dumt att ge
Kan man rolla för mycket? Hittills har det känts som ganska självreglerande, jag slutar när det går från att göra ont på ett lite mysigt sätt (bra-smärta) till att börja göra enbart ont. Det tar ungefär tio minuter, sen är jag mör. Men är det dumt att ge
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 21:47Visst går det att rolla för mycket men så länge det känns bra är det ju inga problem.
Visst går det att rolla för mycket men så länge det känns bra är det ju inga problem.
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 23:41Ok, så det finns en risk alltså? Hur vet man när det blivit för mycket då? För "känns det bra är det bra" kan vara lömskt, jag tränade sönder en vad på det sättet tidigare i år. Tänkte undvika att göra samma sak med rullandet.
Ok, så det finns en risk alltså? Hur vet man när det blivit för mycket då? För "känns det bra är det bra" kan vara lömskt, jag tränade sönder en vad på det sättet tidigare i år. Tänkte undvika att göra samma sak med rullandet.
Quote from Funbeat user on 9 June 2014, 06:28Maila naprapaten och fråga?
Men är det meningen att man ska använda den jämt? Jag trodde sådana var till för övergående behandling som ett av verktygen vid problem. Om man måste rumbla jämt känns det som det är något annat man borde justera i träningen,
Maila naprapaten och fråga?
Men är det meningen att man ska använda den jämt? Jag trodde sådana var till för övergående behandling som ett av verktygen vid problem. Om man måste rumbla jämt känns det som det är något annat man borde justera i träningen,
Quote from Funbeat user on 9 June 2014, 06:39Jag har iofs en vanlig foam roller, men eftersom den gjort underverk för mina vader så kör jag den lite var eller varann dag, men jag kör nog bara 1-2 minuter, för att hålla vadmusklerna mjuka
Jag har iofs en vanlig foam roller, men eftersom den gjort underverk för mina vader så kör jag den lite var eller varann dag, men jag kör nog bara 1-2 minuter, för att hålla vadmusklerna mjuka
Quote from Funbeat user on 9 June 2014, 10:27Kristina, det är nog mest för att det är skönt att mjuka upp kroppen men jag har blivit lite vaksam ändå just eftersom jag vet för lite 🙂
Jag kan ju fråga, det värsta hon skulle kunna säga är nog "jag vet inte" 🙂Hans, det är ungefär så lång tid det
Kristina, det är nog mest för att det är skönt att mjuka upp kroppen men jag har blivit lite vaksam ändå just eftersom jag vet för lite 🙂
Jag kan ju fråga, det värsta hon skulle kunna säga är nog "jag vet inte" 🙂
Hans, det är ungefär så lång tid det
Quote from Funbeat user on 9 June 2014, 10:51Jag provade ju den som du vet 🙂 och jag tycker den kändes tuff mot musklerna. Kan inte komma ifrån att jag känner mig tveksam till att bomba musklerna med den behandlingen var och varannan dag (om jag inte har ett specifikt problem då det kanske är befo
Jag provade ju den som du vet 🙂 och jag tycker den kändes tuff mot musklerna. Kan inte komma ifrån att jag känner mig tveksam till att bomba musklerna med den behandlingen var och varannan dag (om jag inte har ett specifikt problem då det kanske är befo
Quote from Funbeat user on 9 June 2014, 11:08Drog iväg ett mail till Access Rehab så får vi se vad de svarar, jag har förtroende för dem. De har inte svikit mig en enda gång 🙂
Drog iväg ett mail till Access Rehab så får vi se vad de svarar, jag har förtroende för dem. De har inte svikit mig en enda gång 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2014, 11:14Nix. Jag ska dit på kontrollbesiktning på onsdag.
Nix. Jag ska dit på kontrollbesiktning på onsdag.
Quote from Funbeat user on 9 June 2014, 11:24Det kanske vore en idé, att boka in en besiktning nu efter maran och allt. Får fundera på saken, men det skadar nog inte 🙂
Det kanske vore en idé, att boka in en besiktning nu efter maran och allt. Får fundera på saken, men det skadar nog inte 🙂