Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningRunners
You need to log in to create posts and topics.

12

Fan också! Nu gjorde jag det igen.
Beställde en 10 nr prenumeration på RW för 399.

Okej, jag erkänner, jag har saknat den och nu när man får en klocka med 100 mellantider jag då kändes det som om jag inte hade ngt val längre...

Du gjorde helt rätt. På en sträcka över 1 mil kan du nu få mellantider var 100e meter.

Du gjorde helt rätt 🙂

Jag tycker Runners är bra, visst jag har inte läst den så länge och den är inte så bra som SpringTime var förr i tiden men ändå värt summan. Runes krönikor är höjdpunkten varje gång =)
Jag måste nog förnya det snart också. Klocka har jag redan så ingen me

Om du vill ha mer av Colting så kolla hans blogg. Han bloggar rätt frekvent och tycker både vitt och brett om det mesta. http://colting.bloggagratis.se/

Runes verkar tyvärr dock inte vara lika aktiv i sitt bloggande: http://www.loparlarsson.se/

Jag beställde med en prenumration efter att har läst den en gång. Kanonbra tidning som är bred och passar många skulle jag tro. Coltings sida är kanon det håller jag med om (t+)

Jag var i USA förra veckan och passa på och köpte den amerikanska då. De var väldigt lika även om de inte var någon överlappning av artiklar. De saknades en bra krönikör tyckte jag dock men annars ett bra nummer det också.

Hehe, jag kollade i den tyska RW förra veckan när jag var i Tyskland på mitt höstlov. Rätt så kul att se om det fanns skillnader mot svenska och amerikanska. =)

Ja i Tyskland springer alla i takt till taktfast marchmusig på sina mp drei Spieler
drickandes Blutsaft....tror jag
🙂

Överlappningen mellan amerikanska och svenska tar lite tid... de tar in flera av de amerikanska artiklarna i svenska upplagan men de måste översättas först. Fast i "vår egen" upplaga har vi ju nationella inslag också. Jag prenumererar eftersom vi har raba

> Jag prenumererar eftersom vi har rabatt genom triathlonförbundet...

Inte nu längre... 🙁

12