Quote from ellen olsson on 8 November 2007, 11:51Jag vet. Jag har utnyttjat rabatten i två år. 🙂
Jag vet. Jag har utnyttjat rabatten i två år. 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 15 November 2007, 14:02Måste man beställa tidningen eller går den att köpa i en "vanlig" affär? T.ex. vart i så fall? Har bara läst den några gånger hos kompisar men aldrig köpt själv 😛
Måste man beställa tidningen eller går den att köpa i en "vanlig" affär? T.ex. vart i så fall? Har bara läst den några gånger hos kompisar men aldrig köpt själv 😛
Quote from Urban Nilsson on 15 November 2007, 14:08Jag har köpt den på ICA Maxi och OKQ8 någon gång innan jag började prenna. Om de är välsorterade på tidskrifter har de den ibland.
Jag har köpt den på ICA Maxi och OKQ8 någon gång innan jag började prenna. Om de är välsorterade på tidskrifter har de den ibland.
Quote from Funbeat user on 15 November 2007, 14:41Den brukar finnas på Pressbyrån, även mindre Pressbyråbutiker brukar ha den. Så den ska inte vara speciellt svår att finna.
Den brukar finnas på Pressbyrån, även mindre Pressbyråbutiker brukar ha den. Så den ska inte vara speciellt svår att finna.
Quote from Galderma Fritidsförening on 15 November 2007, 15:20ok, tack. ska köpa ett nummer och sen får vi se om jag börjar "prenna" 😉
ok, tack. ska köpa ett nummer och sen får vi se om jag börjar "prenna" 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 08:23Jag köpte tidningen, blev fast och är nu prenumerant 🙂
Jag köpte tidningen, blev fast och är nu prenumerant 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 November 2007, 19:26hehe, farligt det där vettu 😉 tidningsträsket, löpträsket, osv.... 😉
hehe, farligt det där vettu 😉 tidningsträsket, löpträsket, osv.... 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 22:41Ny runners idag! Massa att läsa!
Ny runners idag! Massa att läsa!
Quote from Funbeat user on 16 November 2007, 22:48Jag köper den, gång på gång, men jag har upptäckt att jag knappt läser den. Nåt jag har blivit besviken på är de s k kallade testerna. Ofta helt värdelösa och inte ens några tester. Krönikorna är det som är klart bäst i tidningen.
Jag köper den, gång på gång, men jag har upptäckt att jag knappt läser den. Nåt jag har blivit besviken på är de s k kallade testerna. Ofta helt värdelösa och inte ens några tester. Krönikorna är det som är klart bäst i tidningen.