Quote from Guest on 25 April 2008, 21:29Hurra!
Idag fick jag hem ett nummer av Runners World! Jag blir inspirerad bara jag tittar på framsidan! 😉
Har ni några tips på bra träningstidningar?
Och var tycker ni om Runners World?
Hurra!
Idag fick jag hem ett nummer av Runners World! Jag blir inspirerad bara jag tittar på framsidan! 😉
Har ni några tips på bra träningstidningar?
Och var tycker ni om Runners World?
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:39Inga är så glada i att pissa på RW som folk på Funbeat. 🙂 De verkar ha en del artiklar som kunde vara tagna i från Amelia numera, men jag kollar ju bara på framsidan nuförtiden.
Tycker själv Outside är en helt okej träningstidning.
Inga är så glada i att pissa på RW som folk på Funbeat. 🙂 De verkar ha en del artiklar som kunde vara tagna i från Amelia numera, men jag kollar ju bara på framsidan nuförtiden.
Tycker själv Outside är en helt okej träningstidning.
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:40http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=170875
http://www.funbeat.se/life/discussion/show.aspx?ThreadID=170875
Quote from Francesco Maria Di Campli on 25 April 2008, 21:50Hjälp! Snacka om att jag har en annan syn på RW!
*garvar* Jag gillar Blossom jättemkt för hon är en sån bra förebild när det gäller träning, har hennes yogadvd och den är jättebra tex. Så hon får gärna skriva lite i RW för min del. Vad en "Blossom-löpare
Hjälp! Snacka om att jag har en annan syn på RW!
*garvar* Jag gillar Blossom jättemkt för hon är en sån bra förebild när det gäller träning, har hennes yogadvd och den är jättebra tex. Så hon får gärna skriva lite i RW för min del. Vad en "Blossom-löpare
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 21:51Jag gillar Rune
Jag gillar Rune
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 22:25Coltings spalt är roligaste 😀
Coltings spalt är roligaste 😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2008, 23:25Krönikan i förra om anonyma löpare var en favorit 😀
Krönikan i förra om anonyma löpare var en favorit 😀
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 00:20Rune e från metropolen Trollhättan (hv)
Rune e från metropolen Trollhättan (hv)
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 01:39Viktmiskning alias löpning funkar.
Viktmiskning alias löpning funkar.
Quote from ellen olsson on 26 April 2008, 09:14Rune är kung!
Colting spalt är också bra men Rune är djupare och bredare.
Rune är kung!
Colting spalt är också bra men Rune är djupare och bredare.