Quote from Francesco Maria Di Campli on 26 April 2008, 09:15Har beställt ett nummer av outside nu - verkar intressant! 🙂
Har beställt ett nummer av outside nu - verkar intressant! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 12:52Allt är inte bra i RW men att det skulle vara Så dåligt som en del låter påskina håller jag inte med om. Det här numret t ex tyckte jag var väldigt bra. Skotester går iofs hem hos mig iom att jag funderar på att köpa nya nu.
Rune är kung, Colting underhå
Allt är inte bra i RW men att det skulle vara Så dåligt som en del låter påskina håller jag inte med om. Det här numret t ex tyckte jag var väldigt bra. Skotester går iofs hem hos mig iom att jag funderar på att köpa nya nu.
Rune är kung, Colting underhå
Quote from Funbeat user on 26 April 2008, 16:00Rune rules! Dock är RW rätt tunn vad gäller intressant läsning i övrigt tycker jag. Colting kan ibland va intressant åxå. Blossom skulle jag gärna slippa faktiskt. Amerikanska RW är bra mycket intressantare tycker jag.
Testade att köpa Outside, men blev
Rune rules! Dock är RW rätt tunn vad gäller intressant läsning i övrigt tycker jag. Colting kan ibland va intressant åxå. Blossom skulle jag gärna slippa faktiskt. Amerikanska RW är bra mycket intressantare tycker jag.
Testade att köpa Outside, men blev
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 16:48Tvivlar på att det finns någon marknad för en renodlad ultratidning. De verkar ju tycka att Runners World inte har tillräckligt med läsare, hur skulle en ultratidning funka då? Jag skulle gärna köpa den men ska man vara realistisk så lär det aldrig komma.
Tvivlar på att det finns någon marknad för en renodlad ultratidning. De verkar ju tycka att Runners World inte har tillräckligt med läsare, hur skulle en ultratidning funka då? Jag skulle gärna köpa den men ska man vara realistisk så lär det aldrig komma.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:08Amen
Amen
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2008, 17:13Hur kan man ta in en insändare från en som säger att det är så jobbigt att springa ute för det är motvind ibland... Har dom dåligt med material?
Hur kan man ta in en insändare från en som säger att det är så jobbigt att springa ute för det är motvind ibland... Har dom dåligt med material?
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:16Är det en socialdemokratisk tidning?
Alla ska med!
Är det en socialdemokratisk tidning?
Alla ska med!
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:17Skicka in en egen fråga om du är missnöjd med dem de för in? 🙂
Skicka in en egen fråga om du är missnöjd med dem de för in? 🙂
Quote from Elias Engqvist on 27 April 2008, 17:19Men jag har ingen fantasi. Dessutom vet jag redan allt.
Men jag har ingen fantasi. Dessutom vet jag redan allt.
Quote from Funbeat user on 27 April 2008, 17:26😀
Men det är ju underbart, det måste vara härligt att aldrig undra över nånting 🙂
Du skulle säkert kunna komma på en fråga som de skulle kunna få problem att besvara, du behöver ju inte fråga för att du inte vet utan för att du vill kolla om de kan s
😀
Men det är ju underbart, det måste vara härligt att aldrig undra över nånting 🙂
Du skulle säkert kunna komma på en fråga som de skulle kunna få problem att besvara, du behöver ju inte fråga för att du inte vet utan för att du vill kolla om de kan s