Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningrunners world
You need to log in to create posts and topics.

Har beställt ett nummer av outside nu - verkar intressant! 🙂

Allt är inte bra i RW men att det skulle vara Så dåligt som en del låter påskina håller jag inte med om. Det här numret t ex tyckte jag var väldigt bra. Skotester går iofs hem hos mig iom att jag funderar på att köpa nya nu.

Rune är kung, Colting underhå

Rune rules! Dock är RW rätt tunn vad gäller intressant läsning i övrigt tycker jag. Colting kan ibland va intressant åxå. Blossom skulle jag gärna slippa faktiskt. Amerikanska RW är bra mycket intressantare tycker jag.
Testade att köpa Outside, men blev

Tvivlar på att det finns någon marknad för en renodlad ultratidning. De verkar ju tycka att Runners World inte har tillräckligt med läsare, hur skulle en ultratidning funka då? Jag skulle gärna köpa den men ska man vara realistisk så lär det aldrig komma.

Amen

Hur kan man ta in en insändare från en som säger att det är så jobbigt att springa ute för det är motvind ibland... Har dom dåligt med material?

Är det en socialdemokratisk tidning?
Alla ska med!

Skicka in en egen fråga om du är missnöjd med dem de för in? 🙂

Men jag har ingen fantasi. Dessutom vet jag redan allt.

😀

Men det är ju underbart, det måste vara härligt att aldrig undra över nånting 🙂

Du skulle säkert kunna komma på en fråga som de skulle kunna få problem att besvara, du behöver ju inte fråga för att du inte vet utan för att du vill kolla om de kan s