Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSå fungerar: MINA MÅL
You need to log in to create posts and topics.

I FunBeat har du möjligheten att lägga upp personligt definierade mål. Här är några exempel på mål du skulle kunna lägga upp:

* Träna minst 120 minuter per vecka
* Träna minst 5 pass per vecka
* Cykla minst 100 km per månad
* Träna badminton och tennis m

Hej!
Kan man få bort ett inlagt mål som har blivit fel?

ops..märkte precis att det bara var att klicka på krysset brevid.

På sidan "min träning" har det stått hur många procent av mitt mål jag klarat av, men från å med denna veckan har det försvunnit. Nån som har nån aning om varför det har blivit så?

hej! de mål som jag lägger upp syns inte på min sida. skall det vara så?

Hej
Jättebra med att kunna skriva in mål men jag tycker de är lite väl "föranpassade" Jag har som mål nämligen att göra minst 20 sit-ups varje dag och minst 10 armhävningar per dag men hur lägger jag in det?
Det enda jag kan lägga in är
"Träna Sit-ups mi

Nej tyvärr går det inte att lägga in såna mål, utan det är antingen antal minuter eller antal träningar. Men det är definitivt en bra utökning för framtiden!

Det verkar som om målen per vecka anger hur stor andel man klarat av på fasta veckor (mån-sön). Varför inte ha rullande veckor istället, så att man på torsdagen ser hur man ligger till fre-tors. Visarna blir då en sorts hastighetsmätare och man ser hur ma

Nina S: Om du vill kan du lägga in att du gör 20 km situps på 0 minuter (eller mer) och ange ett sådant km-mål. Det ser kanske inte så snyggt ut men det fungerar (jag testade).

Raymond: Det funkar för mig! Tack så mycket för tipset 😀