Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSå fungerar: MINA MÅL
You need to log in to create posts and topics.

Jag verkar inte kunna lägga till några mål... Jag följer instruktionerna men när jag är klar står det fortfarande att det inte finns några uppsatta mål. Har försökt både med minuter per vecka-varianten och antal ggr per vecka-varianten.
Förstår inte vad j

Josefin!
Då jag satte mina mål så satte jag ett framtida datum som startdatum, dvs jag ville inte att målet skulle börja från och med samma dag utan från och med dagen efter. Då syntes inte mina mål heller. De syns tydligen bara mellan de datum du satt up

Nina S;
Tjoho! Tack för hjälpen! 🙂 Nu har jag äntligen ett mål i min lista!

När jag går in på mina mål och tittar hur många procent som är uppnått under veckorna så stämmer inte veckonumret med det verkliga veckonumret (dvs nu är det vecka 4 år 2006, men mina aktiviteter under veckan har hamnat på vecka 5).

Har det att göra med

Ööööö går veckorna från söndag till lördag eller? Mina mål är vackert nollställda så här mitt i natten till söndag...
Jag som trodde jag hade en dag till på mig att nå iaf ett av mina mål. Eller har jag missat något som t.ex. en inställning nånstans??

Ja

Jag hoppas att veckoräkningen ska funka bättre när FunBeat flyttas till nya servern. Veckonummer räknas lite olika på olika platser, och ofta börjar veckorna på söndagar istället för på måndagar (som naturligtvis måste vara det ända rätta 🙂

Veckoräkning från måndagar infördes i Sverige -71 tror jag, tror att det finns ngn internationell norm om det - som alla andra sk-ter inte särskilt högaktningsfullt i, köper jag utländska alamnackor brukar de börja med söndagen (och så har de inga namnsda

Hopas servern blir sbvensk då! 😉 Det blir konstigt med veckorna annars som sagt...

När jag försöker registrera nya mål så sparas de inte. Blev likadant när jag försökte igår. Ser bara de gamla ... ?

Valt dem som huvudmål?