Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSå fungerar: MINA MÅL
You need to log in to create posts and topics.

Inte det som är problemet. De sparas inte alls under "mina mål". De helt enkelt finns inte.

Har du inte gjort samma tabbe som jag då; satt startdatumet i framtiden och inte fr.o.m idag? Det syns inte i listan förrns man är på startdatumet, så igår hade helt plötsligt 4 mål som jag trodde inte hade lagts in 😉

Hm ... tror jag satte datumet till igår. Ska genast kolla detta. Tack!

OK.

Jag tror en del av mina mål räknar helt uppåt tapeterna. Faktiskt!
Ta t.ex. dessa två mål som jag har:

Bada bastu 2 ggr i veckan & skoterkörning 10 km i veckan.

Vecka 7 badade jag bastu en gång (av 2). Inget efter det. Ändå reggas det att jag har gjort

tufft att du har bada bastu som mål, vad är tanken bakom?

Nasty: Anledningen till att du får konstiga värden är att målen är lite felaktigt upplagda. Tex så är ditt bastu-mål registrerat som att alla träningar är relevanta, oavsett träningstyp. För att det ska fungera måste du välja de typer av träningar som ska

Sara: Tanken bakom att bada bastu (vilket jag ska göra idag omkring 17-tiden igen) är avkoppling/relaxing. Enligt min sjukgymnast, så är jag diagnotiserad som 'överenergisk' samt att jag vet inte hur jag ska slappna av. Jag kan helt enkelt inte, för jag

smart att bokföra det så du vet att du verkligen får gjort det.

Nasty
Vad din läkare menade var förmodligen att dina ryggsymtom inte har sin grund i något fysiskt fel utan beror på ditt psykiska tillstånd. Där verkar ni vara rörande överens. Hoppas det var han som skickade dig till sjukgymnast för det är precis vad ma