Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSå fungerar: MINA MÅL
You need to log in to create posts and topics.

Jag undrar varför planerad träning syns i min ena mätare men inte den andra?

Undrar lite till.
Skulle det inte va bra om man kunde göra mål ihop med någon på nåt sätt och sen kunna mäta den separat?

Lina jag kollade pa din traning och du har tranat 1 gang och det ar denna vecka. Du har 4 planerade traningar.

Den ena mataren visar vad du tranar per vecka dvs. vecka 12 har du en traning och 0 planerade dvs. 33% av malet 3 traningar.

Den andra mataren

Ja jag vet att det är så och min träning stämmer eller så, det är mest det att den lägger ihop planerad och genomförd som jag stör mig på.

Jag fick (felaktigt) in km-räkningen för planerade aktiviteter i mina mål, drog då slutsatsen att km-värdet inte kunde ligga i rutan för Sträcka. Sannolikt är det likadant för minutrarna, men jag tycker nog att framtida icka ännu genomförda aktiviteter in

Re Lina

Ok

Jag kommenterade bara
"Jag undrar varför planerad träning syns i min ena mätare men inte den andra?"

Nu ser jag att den lägger in planerad träning på den andra mätaren med. Var ju en annan vecka igår...hehe

En sak jag inte hittar är hur lång tid jag har på mig att klara ett mål? Jag har lagt in två mål av typen klara en viss sträcka före ett visst datum, men jag kan inte se vilket slutdatum jag lagt? Går det?

Nope tyvärr inte. Jag borde skriva om den där så att man dessutom kan redigera målen. Nu måste man ju som bekant radera dem och lägga till på nytt om man vill ändra nåt. Inte superbra 🙂

I avvaktan på en major update kan man ju döpa målen till något som "Spring 100 mil innan midsommar" eller så, så framgår det där vad man siktar på. Fast det snyggaste är förståss att kunna redigera dem...