Quote from Guest on 15 June 2009, 17:02När jag går in på vissa trådar i forumdelen hoppar inläggsdelen utanför själva "sidan"(wrapper?). Inläggsrutorna bli långt ut åt höger.
Är det bara min kassa IE som jag dumt updaterade eller är det fel på Funbeat? Tråden det hände sist i = sojamjölk, br
När jag går in på vissa trådar i forumdelen hoppar inläggsdelen utanför själva "sidan"(wrapper?). Inläggsrutorna bli långt ut åt höger.
Är det bara min kassa IE som jag dumt updaterade eller är det fel på Funbeat? Tråden det hände sist i = sojamjölk, br
Quote from Camilla Höög on 15 June 2009, 17:12Vad har du för webbläsarversion? I IE7 och FF3 så ser den tråd jag hittade om soyamjölk bra ut: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=456349
Posta gärna en länk om du hittar en diskussion som det inträffar i.
Vad har du för webbläsarversion? I IE7 och FF3 så ser den tråd jag hittade om soyamjölk bra ut: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=456349
Posta gärna en länk om du hittar en diskussion som det inträffar i.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 17:46Hej!
Jag har IE7 och har råkat ut för samma sak. Men nu har jag inte tänkt på om det var i min dator som har XP eller den som har Vista som det hände i. Det händer inte jämnt utan någon enstaka gång ibland.
Hej!
Jag har IE7 och har råkat ut för samma sak. Men nu har jag inte tänkt på om det var i min dator som har XP eller den som har Vista som det hände i. Det händer inte jämnt utan någon enstaka gång ibland.
Quote from Therese Woodhill on 15 June 2009, 18:20Borde det inte hända i alla trådar om det är fel på IE. Jag vet inte vilket version jag har, var ser man det?
Borde det inte hända i alla trådar om det är fel på IE. Jag vet inte vilket version jag har, var ser man det?
Quote from Camilla Höög on 15 June 2009, 18:48Help->About
Uppstår problemet just nu i någon tråd så vi kan testa med olika webbläsare?
Help->About
Uppstår problemet just nu i någon tråd så vi kan testa med olika webbläsare?
Quote from Therese Woodhill on 15 June 2009, 18:58Alltså vet du AA, det händer bara i de tråden så jag tror det är fel på funbeat. :-). Alltså det händer i soja mjölkstråden inga andra jag titta i idag.
IE8
Alltså vet du AA, det händer bara i de tråden så jag tror det är fel på funbeat. :-). Alltså det händer i soja mjölkstråden inga andra jag titta i idag.
IE8
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 20:36Bilden i Soyamjölkstråden kanske är liiite för bred för när jag blockar den i FF blir den kolumnen lite smalare och allt blir samma bredd som alla andra trådar.
Bilden i Soyamjölkstråden kanske är liiite för bred för när jag blockar den i FF blir den kolumnen lite smalare och allt blir samma bredd som alla andra trådar.
Quote from Therese Woodhill on 15 June 2009, 21:07det är kanske bilden då. Där det fel på funbeat ändå. Som inte fixar bilder i inlägg.
det är kanske bilden då. Där det fel på funbeat ändå. Som inte fixar bilder i inlägg.
Quote from Olof Robertson on 15 June 2009, 21:08Det blir så för mig också ibland, kör Firefox. Men det är när det är stora bilder som det blir så, iaf för mig.
Det blir så för mig också ibland, kör Firefox. Men det är när det är stora bilder som det blir så, iaf för mig.
Quote from Camilla Höög on 15 June 2009, 21:27Jag installerade IE8 nu också för att testa. Det blir mycket riktigt konstigt och inläggen blir för breda.
Det känns inte som det orsakas utav bilden.Vad som verkligen orsakar problemet är nog att IE8 inte följer alla standarder alternativt att tidigare
Jag installerade IE8 nu också för att testa. Det blir mycket riktigt konstigt och inläggen blir för breda.
Det känns inte som det orsakas utav bilden.
Vad som verkligen orsakar problemet är nog att IE8 inte följer alla standarder alternativt att tidigare