Quote from Elias Engqvist on 15 June 2009, 21:29Nu har jag testat med
Google Chrome
MSIE 8.0
Safari 4
och t.o.m. Flock 1.1Glömde FF trots att jag har det på jobbet...
Bara MSIE klantade till det - de andra klarade tråden ifråga!
Nu har jag testat med
Google Chrome
MSIE 8.0
Safari 4
och t.o.m. Flock 1.1
Glömde FF trots att jag har det på jobbet...
Bara MSIE klantade till det - de andra klarade tråden ifråga!
Quote from ellen olsson on 15 June 2009, 22:01Sorpresa, sorpresa...
Sorpresa, sorpresa...
Quote from Elias Engqvist on 15 June 2009, 22:02Ja, jag har fortfarande inte hämtat mig riktigt!
Ja, jag har fortfarande inte hämtat mig riktigt!
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 22:08För mig är det likadant i IE, FF och Google Chrome.
Det är inte många millimeter för brett så Christer får nog ta på sig läsglasögonen och kolla en gång till ;).
För mig är det likadant i IE, FF och Google Chrome.
Det är inte många millimeter för brett så Christer får nog ta på sig läsglasögonen och kolla en gång till ;).
Quote from Camilla Höög on 15 June 2009, 22:15Testa i IE8 utan Compatibility view, så ser du en enorm skillnad.
Testa i IE8 utan Compatibility view, så ser du en enorm skillnad.
Quote from Funbeat user on 15 June 2009, 22:25Nä, då måste jag ju ladda ner 8:an ju. Nä fy. Vågar inte. Det heter ju inte Internet Exploder för inte.
Nä, då måste jag ju ladda ner 8:an ju. Nä fy. Vågar inte. Det heter ju inte Internet Exploder för inte.
Quote from Therese Woodhill on 15 June 2009, 23:46Nu pratar ni så mycket glegga så ingen normal person fattar ett dugg.
Nu pratar ni så mycket glegga så ingen normal person fattar ett dugg.
Quote from Fredric Lagerström on 15 June 2009, 23:48Kanske dax att gå och legga dej då...
Kanske dax att gå och legga dej då...
Quote from Therese Woodhill on 15 June 2009, 23:50Kommer du och stoppar om mig?
Kommer du och stoppar om mig?
Quote from Elias Engqvist on 16 June 2009, 07:34Ja AM, jag ser att bredden ökar några mm då bilderna laddas(?) men det är ju inget störande - det är inte det som diskuteras - det är det JÄTTEFULA som uppstår då man använder IE 8.
Ja AM, jag ser att bredden ökar några mm då bilderna laddas(?) men det är ju inget störande - det är inte det som diskuteras - det är det JÄTTEFULA som uppstår då man använder IE 8.