Quote from Camilla Höög on 16 June 2009, 07:42AM verkar tro att två olika versioner av samma program från Microsoft ska uppföra sig likadant. Det enda säkra är ju att de uppför sig helt olika 😀
Problemet är löst. De som använder IE8 får köra i Compatibility View. Vi andra surfar på som vanligt.
AM verkar tro att två olika versioner av samma program från Microsoft ska uppföra sig likadant. Det enda säkra är ju att de uppför sig helt olika 😀
Problemet är löst. De som använder IE8 får köra i Compatibility View. Vi andra surfar på som vanligt.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 09:52Jag opponerade mig mot att det inte skulle va nån skillnad i bredd mellan FF och GC. Att det var skitfult i IE8 förstår jag nu och skiter heligt i för jag slipper använda den :D.
Jag opponerade mig mot att det inte skulle va nån skillnad i bredd mellan FF och GC. Att det var skitfult i IE8 förstår jag nu och skiter heligt i för jag slipper använda den :D.
Quote from Camilla Höög on 16 June 2009, 10:03Det är rätt! Använd det som fungerar istället för att kämpa med att få icke fungerande program att uppföra sig korrekt 🙂
Det är rätt! Använd det som fungerar istället för att kämpa med att få icke fungerande program att uppföra sig korrekt 🙂
Quote from Therese Woodhill on 16 June 2009, 17:28Det står alltså klart nu att det är IE8 och när det läggs in bilder i foruminläggen som gör att inläggsraderna åker ut åt höjer.
Det står alltså klart nu att det är IE8 och när det läggs in bilder i foruminläggen som gör att inläggsraderna åker ut åt höjer.
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 19:13Jag har ie8 och har inte upplevt dessa problem.. dock har jag väldigt hög upplösning på min skärm så det är möjligt att en lägre upplösning ger dessa problem?
Jag har ie8 och har inte upplevt dessa problem.. dock har jag väldigt hög upplösning på min skärm så det är möjligt att en lägre upplösning ger dessa problem?
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 19:16Jag har också ie8 och jag har inga problem..?
Edit:
Hm... räknas 1680x1050 som hög upplösning förresten..?
Jag har också ie8 och jag har inga problem..?
Edit:
Hm... räknas 1680x1050 som hög upplösning förresten..?
Quote from Therese Woodhill on 16 June 2009, 19:31Inte ens i sojadryck eller nummera proteintråden också?
Inte ens i sojadryck eller nummera proteintråden också?
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 19:40Den som länkades till innan i den här tråden, den med bilden på pyramiden och det? Inte ett dugg problem, inte som jag sett eller hittat och det du beskrev lät ju som att man skulle se det ganska tydligt?
Den som länkades till innan i den här tråden, den med bilden på pyramiden och det? Inte ett dugg problem, inte som jag sett eller hittat och det du beskrev lät ju som att man skulle se det ganska tydligt?
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 19:42men Lady, då tror jag du har en bock för "kompatibilitetsvy" under verktygsmenyn?
men Lady, då tror jag du har en bock för "kompatibilitetsvy" under verktygsmenyn?
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 19:48Ja?
Ja?