Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFettförbränningSå här är det
You need to log in to create posts and topics.

Jajaja! Men det är inte alltid möjligt eller rimligt. Svårt att tillämpa när man sitter på jobbet t ex...

Har du långtråkigt på jobb Louise?? Jobbigt 🙁 .....

är man hemma en sön ex och har redan gjort allt det där som man ska göra. Städa, fixa ihop kläderna, gått me voffsen, handlat, ..ja..ALLT Då går jag då gärna till kylskåpet el skafferiet å nallar en massa onyttigheter. Skulle jag alltid dra ut å träna så

Gary: egentligen trivs jag med mitt jobb, men är i fas nu när jag MÅSTE göra vissa placeringar antingen jag vill eller ej. Tyvärr är jag just nu på en placering jag itne gillar... 🙁 Fast långtråkigt är väl att ta i, det är väl snarare tröstätningssuget s

Theresa din metod är väl bättre, dvs spara det bästa men jag gör tvärtom. Jag tränar först, sedan städar jag och sedan vill jag kanske ha godis, då kan jag inte locka med träning igen! 😉

Alla jobb är ju inte roliga jämnt ... Vem älskar tidredovisning t ex?

hehe.. nä, men då tycker man sig nästan vara värd lite godis om man har vart så aktiv en söndag 😉

lingling: Mycket riktigt. Mitt jobb blir roligt igen efter sommaren, eftersom jag påbörjar något självvalt då, istället för något påtvingat 🙂

Tack och lov att jag älskar mitt jobb, inga problem gå upp på morgonen och vaknar med ett leende oftast. =) Det underlättar livet. Önskar jag ahde en bra lön med men man kan inte få allt! 😉

(är gymnasielärare på komvux)

Läkare....bara kul när man inte tvingas sitta på "fel" klinik i ett halvår...