Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFettförbränningSå här är det
You need to log in to create posts and topics.

Det finns ett par st här som säga sig har gått ner 2 kg på en vecka, ett par veckor?
Vad har ni gjort annorlunda rent konkret för att få denna viktminskning?
Notera att jag skriva vikt, för jag tror inte att det är fett.
Förmodligen har ni nästintill tömt

Jag förstår att allt man går ner inte är fett. Men jag har svårt att tro att allt bara skulle vara kolhydrater + vattnet som de binder.
Jag äter både protein, fett och kolhydrater, (5 mål om dagen) men har ätit mindre och rört på mig mer. Kört mkt förbrä

Hej Karin, jo helt rätt, det jag syftar på är mer den typen av personen som bara dra ner intaget av KH drastisk.
Att tömma energidepåerna av glykogen kan visa en viktnedgång på ett par kilo ganska omgående.

min kropp är inte ett perfekt diagram utan jag kan gå ned 2 kilo en vecka och inget alls nästa. Äter mkt kollisar och dricker mkt vätska så det är fullkomligt normalt.

Går man ned mkt på kort tid generellt så kan det vara något som är fel och då kan man

Det sägs ju att löpning ska vara så bra när man vill gå ner i vikt. Det kanske stämmer... Jag "återupptäcker" för närvarande mer och mer av min "gamla" garderob, d v s kläder jag inte kunna använda och inte vågat prova sedan förra sommaren eller nåt. Det

Löpning verkar vara jättebra, känner jag iaf! Bränner bra och man får bra kondis och kläderna sitter lösare 🙂

Det blir ju en kick när man märker skillnaden. Nu känner jag mig SNYGG även om jag vill ner mer i vikt. Jag är på rätt väg och ser resultat. Det gör det så mycket lättare att fortsätta!

Bra jobbat! Keep it up girl!

Tack! 🙂

Älskar de ledade löpningsmaskinerna! Har inte kunnat springa på ett par år på grund av miniskskada men nu kan jag och visst ger löpning snabbt resultat!