Quote from Linda Ryen on 10 May 2006, 09:16en liten förklaring men säkert ingen ursäkt till tex. Sylvia....Ni är 2 om detta storhandlande o storkokande, jag är själv...Ni storhandlar 1 gång i veckan, jag har lite svårt för att ser mig själv kånka hem mat för en hel vecka på cykeln..har ej nån bil.
en liten förklaring men säkert ingen ursäkt till tex. Sylvia....Ni är 2 om detta storhandlande o storkokande, jag är själv...Ni storhandlar 1 gång i veckan, jag har lite svårt för att ser mig själv kånka hem mat för en hel vecka på cykeln..har ej nån bil.
Quote from Magnus Ahlstrand on 10 May 2006, 09:23Lingling, du hittar ju iof sig de ämnena även i andra grönsaker, och mer av dem, men visst är det gott med tomater! men vi äter för mkt "sallad" och för lite baljväxter och annat generellt.
Blodpudding ja, ok jag ger mig jag äter halvfabrikat haha! Jag Ä
Lingling, du hittar ju iof sig de ämnena även i andra grönsaker, och mer av dem, men visst är det gott med tomater! men vi äter för mkt "sallad" och för lite baljväxter och annat generellt.
Blodpudding ja, ok jag ger mig jag äter halvfabrikat haha! Jag Ä
Quote from Magnus Ahlstrand on 10 May 2006, 09:27Mia - är du vaken så här tidigt på semestern??? =) Kolla för imorgonkväll, det var kul å ses igår på våruset!
Mia - är du vaken så här tidigt på semestern??? =) Kolla för imorgonkväll, det var kul å ses igår på våruset!
Quote from Funbeat user on 10 May 2006, 09:32Frysta färdigportioner är inte kul! För mkt salt och för lite andra kryddor och så all denna sås ...
Nej, när jag bodde själv lagade jag mat på kvällarna och frös in så jag ständigt hade portioner att ta med, men nu går ofta middagarna åt så att det inte
Frysta färdigportioner är inte kul! För mkt salt och för lite andra kryddor och så all denna sås ...
Nej, när jag bodde själv lagade jag mat på kvällarna och frös in så jag ständigt hade portioner att ta med, men nu går ofta middagarna åt så att det inte
Quote from Magnus Ahlstrand on 10 May 2006, 09:37laga större mål? Jag är singel och lagar för 10 pers, det blir många fina matlådor! =) Alltid bra variation i frysen med.
laga större mål? Jag är singel och lagar för 10 pers, det blir många fina matlådor! =) Alltid bra variation i frysen med.
Quote from Funbeat user on 10 May 2006, 09:39Delvis är det min man, har verkar ha en panisk skräck för rester. Det hänger väl ihop med den lilla frysen. Det som ofta inte blir kokt i tillräcklig mängd när vi lagar mat är kolhydraterna - pastan, potatisen eller riset etc, man står där med en laddnign
Delvis är det min man, har verkar ha en panisk skräck för rester. Det hänger väl ihop med den lilla frysen. Det som ofta inte blir kokt i tillräcklig mängd när vi lagar mat är kolhydraterna - pastan, potatisen eller riset etc, man står där med en laddnign
Quote from Catharina Brattlin on 10 May 2006, 09:56Som jag skrev Mia. Detta att planera är VÅRT sätt att äta bra....Jag har inga som helst synpunkter hur folk gör, varför de äter si eller så och som Du kanske upptäcker om Du läser hela tråden, har jag inte lämnat mina synpunkter på folks mat någonstans. D
Som jag skrev Mia. Detta att planera är VÅRT sätt att äta bra....Jag har inga som helst synpunkter hur folk gör, varför de äter si eller så och som Du kanske upptäcker om Du läser hela tråden, har jag inte lämnat mina synpunkter på folks mat någonstans. D
Quote from Pernilla Liljegren on 10 May 2006, 10:00"På tal om" fettförbränning....i måndags tog jag ett djupt andetag och provade mina jeans som jag inte kommit i på över ett halvår...och de passade!!!!!!
"På tal om" fettförbränning....i måndags tog jag ett djupt andetag och provade mina jeans som jag inte kommit i på över ett halvår...och de passade!!!!!!
Quote from Cliff Barnes on 10 May 2006, 10:09Grattis! 🙂
Grattis! 🙂
Quote from Jan Lundquist on 10 May 2006, 11:13Är det någon som provat/sett de färdigrullade men ostekta köttbullarna som kommer i en likadan förpackning som köttfärsen?
Sylvia: Jag har inga ursäkter för att inte vara så praktiskt som du men det ligger bara inte för min person. Jag trodde det var en
Är det någon som provat/sett de färdigrullade men ostekta köttbullarna som kommer i en likadan förpackning som köttfärsen?
Sylvia: Jag har inga ursäkter för att inte vara så praktiskt som du men det ligger bara inte för min person. Jag trodde det var en