Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFettförbränningSå här är det
You need to log in to create posts and topics.

..jo, självklart finns det ett flertal olika skäl till att vi inte äter "rätt", men de jag menade på var den skaran som använder just dessa argument som svepskäl istället för riktiga orsaker. Samma sak som jag inte tror på att man inte "hinner" ha träning

Det finns grader av fattigdom, över tiden och i geografin. NU har "skräpmat" dessutom blivit billig, och den moral som sa att man inte skulle köpa onödigheter är rätt borta.

Varför äter folk onyttigt? För att de vill vara feta och slappa? Heltidsjobb, barn, tid, stress, tänkatänka "vad ska vi laga för mat nu när Pelle 7år ska på hockeyträningen inom 15 minuter efter vi kommit hem" Ojdå, varför har jag inte TID att laga bra ma

Fast nu skulle jag vilja byta samtalsämne!

Det verkar ju vara en hel del "proffs" här på sidan. Vet ni hur jag som är äppel-modell (samlar fettet på magen) ska träna för att förbränna skiten på bästa sätt? Finns det någon teori om att äpplen tränar si oc

Åsa, eftersom jag inte är proffs bör jag väl inte svara men jag TROR att alla förbränner lika mkt men att vi lägger på oss på olika ställen och därför kommer det oxå försvinna på olika ställen först...Du kan inte punktförbränna, så det är bara gammal hede

Östrogen har som effekt att fett lägger sig kring höfter och lår på många kvinnor. Det sägs att det är svårast att få bort pg att det är så viktigt som reserv vid ammning/graviditet/barnuppfostran ( en mamma får inte dö).
I klimakteriet när nivåerna sjun

Ja, än så länge har jag inga som helst problem att gå.... (sa jag lakoniskt)

Angående mitt första inlägg: Mitt påpekande gällde TID!!! Jag menar att INGEN vill vara fet men att BRIST PÅ TID ofta är den stora boven som visar vägen till snabbmat och enkla

..och det jag menade var att OM nu man inte har sk tid för att rå om sig själv så bör man se över sin livssituation. Tid finns alltid anser jag men det är hur du förbrukar den som avgör hur du lever ditt liv. eller? dessutom så läste jag en studie i att v

Tänker inte göra något större utlägg eftersom risken att såra någons känslor på forum är rätt överhängande då man inte vet vem som sitter i andra ändan...men jag vill notera några saker...

"eftersom ni tydligen inte varit fattiga"... !?

Larmrapporter om

Jag håller med Linus till punkt och pricka. Planering är ett bra ord...